📍 הרצליה
🏡 אופציה ליום מהבית אחרי הכשרה + גמישות בשעות
משרד פרסום בוטיקי, אינטימי ודינמי, עם התמחות עמוקה בשיווק, פרסום ודיגיטל. המשרד שם דגש על אסטרטגיית תוכן, קריאייטיב וניהול מדיה, פועל באווירה משפחתית ובסביבת פרפורמנס חזקה, ומציע מסלול צמיחה אמיתי למי שרוצה להוביל תחומים ולהשפיע על תוצאות.
דרוש/ה איש/אשת PPC ברמה גבוהה להובלת קמפיינים ממומנים מקצה לקצה.
דרישות:
🔹 שליטה מעולה ב־Google & Meta
🔹 התמחות בקמפיינים של לידים
🔹 ניהול תקציבים של 100K+ ש"ח בחודש
🔹 עבודה hands-on מלאה
🔹 Google Analytics – מדידה, ניתוח ודוחות
🔹 בניית דשבורדים ב־Looker Studio
יתרון:
✔ יוצאי סוכנויות דיגיטל / משרדי פרסום
✔ ניסיון בקמפייני eCommerce
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
הרצליה
תפקיד:
שנות ניסיון:
אלופ/ת PPC? אל תגישו קו"ח אלא אם כן אתם מוכנים לשדרוג🚀
הקליקים זורמים לך בדם?
את/ה בוהה בגרפים גם כשאין צורך?
את/ה יודע/ת מה קורה בחשבון עוד לפני שהלקוח שואל?
אנחנו רוצים אותך!
אנחנו מחפשים מישהו/י שאוהבים את הריח של קמפיין חדש בבוקר ועם ניסיון חזק בניהול קמפיינים בגוגל ו META.
משרה מלאה: א'-ה' 9:00-18:00 עם יום עבודה מהבית
מיקום: נתניה
דרישות:
✔️ ניסיון של שלוש שנים בניהול קמפיינים בגוגל ומטה – חובה
✔️ שליטה גבוהה באקסל – חובה
✔️ יכולות אנליטיות וחשיבה אסטרטגית
✔️ יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה
✔️ אהבה אמיתית לדאטה, גרפים, מספרים וטכנולוגיה
✔️ יוזמה, סקרנות, רצינות וראש יצירתי
יתרונות שיקפיצו אותך קדימה:
✔️ תואר בכלכלה / מנהל עסקים / סטטיסטיקה
✔️ היכרות עם Google Analytics
✔️ ניסיון משמעותי ב-Google Ads
✔️ ניסיון בפלטפורמות נוספות כמו: אאוטבריין, טאבולה- יתרון
✔️ ניסיון בעבודה מול לקוחות
סוכנות דיגיטל עטורת פרסים שעובדת עם הלקוחות הכי גדולים וחמים במשק מחפשת מנהל/ת לקוחות בכיר/ה שידע/תדע להוביל אסטרטגיות דיגיטל מורכבות, לנהל קשרי לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ולגדול יחד איתנו.
למה לעבוד איתנו?
✔️ הזדמנות אמיתית להיות חלק מהסוכנות המובילה והחדשנית בישראל.
✔️ עבודה עם המותגים הגדולים ביותר – כאלה שכולם מכירים.
✔️ סביבת עבודה משפחתית, דינמית ומלאת אנרגיה.
✔️ אופציות להתפתחות מקצועית.
מה תעשו?
🔹 ניהול והובלת אסטרטגיית/תוכנית מדיה תוך הבנה עמוקה של כל עולם המדיה.
🔹 יצירת והעמקת מערכות יחסים מול הלקוחות הגדולים ביותר תוך מתן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
🔹הצעת יוזמות חדשות ושיפור ביצועי הלקוח תוך שימוש בכלים חדשניים וחקירה מתמדת של השוק.
משרה מלאה א'-ה' 9:00-18:00 עם יום עבודה מהבית (אופציה לגמישות בשעות)
מיקום: נתניה (מרחק הליכה מתחנת הרכבת)
דרישות:
✨ניסיון של שנתיים לפחות בניהול לקוחות בסוכנות דיגיטל/פרסום- חובה
✨ ניסיון בהובלת מצגות אסטרטגיות משלב הרעיון ועד להצגה.
✨ ניסיון בניהול והובלת צוותים.
✨ שליטה גבוהה ב-Excel ו-PPT.
✨ היכרות עם מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק.
✨ יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים, יצירתיות וחשיבה אסטרטגית.
✨ תואר ראשון בתקשורת / מנהל עסקים – יתרון משמעותי.
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
נתניה
תפקיד:
מנהל צוות
שנות ניסיון:
סניור.ית PPC לסוכנות פרפורמנס בינלאומית חדשנית 🚀 💻
חברה בינלאומית מובילה בשיווק דיגיטלי מבוסס ביצועים, מחפשת סניור.ית PPC
שיצטרפו לצוות הדינמי שלנו בתל אביב.
ההזדמנות מעולה לעבוד עם לקוחות בינלאומיים, לנהל קמפיינים מורכבים, ולהשפיע ישירות על הצלחתם.
מה מחכה לך אצלנו:
💻 ניהול קמפיינים במגוון פלטפורמות: Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads, TikTok Ads, DV360 ועוד
🤖 שימוש בכלים מבוססי בינה מלאכותית של החברה לאופטימיזציה מתקדמת
💡 עבודה עם צוותים קריאייטיב, טכנולוגיה ואנליטיקה ליצירת קמפיינים מנצחים
📊 ליווי אסטרטגי של לקוחות בינלאומיים והובלת הצלחות מדידות
🌍 סביבה גלובלית, חדשנית ומקצועית עם אווירה תומכת ומשפחתית
למה כדאי לכם?
✔️ עבודה עם לקוחות בינלאומיים מובילים ופרויקטים מאתגרים
✔️ טכנולוגיות מתקדמות לאופטימיזציה של קמפיינים
✔️ סביבה גלובלית עם אפשרויות למידה, התפתחות מקצועית וקריירה
✔️ ערכים חברתיים ואווירה תומכת
משרה מלאה ממשרדי החברה בת"א
ימים א'-ה'- 9:00-18:00 עם יום עבודה מהבית
דרישות:
✔️ 4+ שנות ניסיון מעשי ב-PPC בניהול תקציבים משמעותיים למגוון רחב של לקוחות (עדיפות לניסיון קודם מסוכנויות דיגיטל)
✔️ ניסיון ב-E-com יתרון משמעותי
✔️ יכולות עבודה עם נתונים, ניתוחים וטרקינג (אנליטיקס, GTM ופיקסל) - חובה
✔️שליטה מלאה בעברית ובאנגלית
דוברי ספרדית- יתרון
✔️תשוקה לשיווק דיגיטלי, חדשנות וצמיחה מקצועית
✔️אישיות תוססת ויכולת עבודה בצוות
📍 מיקום: תל אביב
⏰ משרה מלאה | היברידיות 2 ימים מהבית
שכר 17-19K
דרישות:
3-4 שנות ניסיון מוכח בניהול קמפיינים הנדס-און (PPC)
💻 ניסיון ב-Google Ads, Facebook Ads ועוד
✅ עצמאות ויכולת לקחת אחריות מלאה
✨ חשיבה יצירתית ומוטיבציה גבוהה
📊 יכולת ניתוח נתונים ושיפור ביצועים
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
מנהל
שנות ניסיון:
3 שנים
לחברת סטארטאפ בתחום הפינטק בתל אביב דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה לצורך הרחבת תחום המעסיקים בישראל (394178)
B2B שמתמקד בעסקים גדולים בתחומי הבנייה, החקלאות, התעשייה וכוח האדם.
תחום האחריות:
שימוש כמוקד הראשי לתקשורת עם הלקוחות, וניהולם מיום ההצטרפות והלאה.
בנייה ושימור קשרים חזקים עם הלקוחות להבנת צרכיהם ומתן פתרונות מותאמים אישית.
זיהוי והוצאה לפועל של הזדמנויות מכירה נוספות ושימור לקוחות קיימים.
ניתוח נתוני הלקוחות, הכנת והעברת דוחות שבועיים מקיפים, מתן תובנות והמלצות.
שיתוף פעולה עם מחלקות פנימיות כמו: שירות לקוחות, כספים, דאטה ועוד להבטחת חוויית לקוח חלקה.
ניהול מספר משימות ופרויקטים בסביבה דינאמית ומשתנה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום ניהול לקוחות B2B - חובה.
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים - חובה.
שליטה מלאה ב-MS Office, במיוחד Excel.
ניסיון מחברה בתחום הפינטק/ פתרונות תשלום, או ניסיון בעבודה מול חברות בנייה גדולות, תעשייה או כוח אדם
יכולת לעבוד באופן עצמאי ולקחת יוזמה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
לפרטים: d414636d@gmail.com
דרישות:
B2B שמתמקד בעסקים גדולים בתחומי הבנייה, החקלאות, התעשייה וכוח האדם.
תחום האחריות:
שימוש כמוקד הראשי לתקשורת עם הלקוחות, וניהולם מיום ההצטרפות והלאה.
בנייה ושימור קשרים חזקים עם הלקוחות להבנת צרכיהם ומתן פתרונות מותאמים אישית.
זיהוי והוצאה לפועל של הזדמנויות מכירה נוספות ושימור לקוחות קיימים.
ניתוח נתוני הלקוחות, הכנת והעברת דוחות שבועיים מקיפים, מתן תובנות והמלצות.
שיתוף פעולה עם מחלקות פנימיות כמו: שירות לקוחות, כספים, דאטה ועוד להבטחת חוויית לקוח חלקה.
ניהול מספר משימות ופרויקטים בסביבה דינאמית ומשתנה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום ניהול לקוחות B2B - חובה.
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים - חובה.
שליטה מלאה ב-MS Office, במיוחד Excel.
ניסיון מחברה בתחום הפינטק/ פתרונות תשלום, או ניסיון בעבודה מול חברות בנייה גדולות, תעשייה או כוח אדם
יכולת לעבוד באופן עצמאי ולקחת יוזמה
דרושים נהגי חלוקה 4 וחצי שעות בלילה/ או במהלך היום, חובה רישיון, שכר התחלתי 11,000
לפרטים ראובן workingnowonline12@gmail.com
נא להגיש פנייה באמצעות האימייל
דרוש\ה איש\ת מכירות לתערוכות מקצועיות בסקטור העסקי בתל אביב.
תיאור התפקיד:
מכירת ביתני תצוגה בתערוכות ומכירת חסויות לכנסים
תוך ליווי הלקוח משלב המכירה ועד האירוע עצמו .
מתן תמיכה מקצועית בנושאי הפקה, פרסום ויחסי ציבור.
גיוס לקוחות, שימור לקוחות, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות.
• סביבה דינאמית, שילוב של עבודת שטח ומשרד.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם במכירות למגזר העסקי או בשירות לכמות גדולה של קהל תחת לחץ – חובה
• יכולת שכנוע, מכירה וניהול מו‘‘מ – ברמה גבוהה.
• נכונות להשקעה רבה ויכולת עמידה ביעדים.
• יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.
• הופעה ייצוגית ויכולת ביטוי וניסוח גבוהות.
• יכולת הנעה עצמית, מוטיבציה גבוהה ואמינות.
• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת.
• אנגלית ברמת גבוהה.
רישיון נהיגה-חובה!
תנאים מצוינים למתאימים
קורות חיים בציון קוד משרה JB-1721 בלבד בנושא המייל:
לחברת קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ, אצטדיון סמי עופר, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת מכירות ואירועים שיועסק כיועצ/ת חיצוני.
התפקיד כולל ניהול והגדלת המכירות תוך הגדרה ועמידה ביעדים, חתירה לאיתור לקוחות פוטנציאלים והתאמת האירוע לצורכי הלקוח, תיאום וליווי אירועים וכנסים פרטיים ועסקיים, קשר מתמיד עם לקוחות תוך יצירת קשרים ושיתופי פעולה ושימור לקוחות.
דרישות:
- תואר אקדמאי – יתרון.
- ניסיון מוכח של 4 שנים לפחות בארגון, ליווי והפקת אירועים עסקיים ופרטיים – חובה.
- ניסיון בניהול מכירות בהיקפים רחבים (6 מש"ח +) - יתרון.
- הכרות עם תחום ההסעדה – חובה.
- רכב - חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ותוכנות רלוונטיות בתחום האירועים כגון iplan- יתרון.
- יחסי אנוש גבוהים ויכולת בעבודת צוות.
- יכולת מוכחת בניהול משא ומתן ויצירת שיתופי פעולה.
- יכולת ניהול, עבודה עצמאית והנעת תהליכים.
- אחריות אישית, יוזמה ויצירתיות תוך עמידה ביעדים.
- נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות וזמינות גבוהה.
קורות חיים יש להפנות בדוא"ל לכתובת: Drushim@keinan-sheffy.co.il
• יש לציין בשורת הנושא "מנהל/ת מחלקת מכירות ואירועים כיועץ חיצוני".
• החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה.
• מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה.
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
• הגשת מועמדות עד ליום ה' ה-06.05.2021.
אנו מחפשים שותף/ מנהל אזורי לחיפוש לקוחות
חברת "ויטוריהויטה" הנותנת שירותים לתוכניות טיפול באי פוריות בשיטת הפריה חוץ גופית מחפשת שותף ונציג בישראל
משימת השותף הינה למצוא לקוחות חדשים.
הלקוחות שלנו- זוגות נשואיים אשר אינם יכולים להרות ולשאת הריון לכן פונדקאות/ תוכניות הפריה חוץ גופית זוהי הזדמנות אחרונה לילד משלהם. אנו מציעים תוכניות אשר פותחו בשיטת "הכל כלול", לכן הלקוחות מקבלים מגוון רחב של שירותים ופעילויות הדרושים ללידת ילדם: ארגון וליווי במהלך כל התוכנית מהביקור הראשון ועד לקבלת דרכון לנולד, טיפול בשיטת הפריה חוץ גופית תחליף אמהות, בחירת תורמת ביציות, מעקב הריון והתארגנות ללידה, סיוע משפטי בקבלת דרכון/תעודת נסיעה לילוד, לינה+ ארוחות, שירותי תרגום, נהג, רופא ילדים ועורך דין.
השותפים שלנו מקבלים החל מ 3000 יורו עבור לקוח אחד המתחיל בתוכנית. בדרך כלל משותף אחד מגיעים בחודש כ 3-4 לקוחות- כלומר יוצא סכום של בין 9000 ל 16000 יורו. על מנת להתחיל לעבוד צריך: לעבור הדרכה ולקבל חומרי עבודה, לעבור הסמכה ולחתום על הסכם שיתוף פעולה, להתחיל בעבודה.
יותר מאלף זוגות נשואים מכל העולם מגיעים מדי שנה למרפאות באוקראינה על מנת לעבור טיפול בתוכניות שלנו באי פוריות!
הצטרפו לצוות "ויטוריהויטה" שלנו כבר היום- כתוב לנו על ההחלטה שלך להתחיל בעבודה!
על פי בקשתך אנו מוכנים לספר על: הצוות שלנו, המרכז הרפואי, התוכניות שלנו והשירותים, ערבויות ללקוחות ועוד על העבודה שלנו.
מצפים למכתבך
אתר: vittoriavita.co.il
דרישות:
משימת השותף הינה למצוא לקוחות חדשים.
תודאת שירות גבוה, יכולת עבודה עצמאית
זמינות מידית
לחברה בינלאומית דרוש/ה אחראי/ת מדיה
התפקיד כולל ניהול צוות מעצבים ומפיקים במחלקת השיווק של החברה,
אפיון והפקת כלי שיווק מודפסים ואינטרנטיים, כתיבת תכנים לפרסום בפלטפורמות מדיה שונות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאד– חובה !כולל כתיבה / דיבור / קריאה / ניסוח
שליטה מעולה בכל ישומי המחשב : WORD / EXCEL / POWER POINT / OUTLOOK
יכולת חשיבה יצירתית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה.
עד שנתיים ניסיון בניהול והנעת עובדים לביצוע משימות תוך כדי עבודה בצוות.
זמינות מידית- יתרון
מגורים באזור אשדוד
חובה לציין צפיות שכר במכתב מקדים או בגוף קורות חיים- קו"ח ללא צ. שכר לא יענו.
יזום ויצירת פגישות עם לקוחות חדשים.
תיאום וקיום פגישות,יצירה והגשת מצגות ללקוחות, הוצאת הצעות, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות.
שמירה על קשר רציף ומתמשך עם לקוחות קיימים לצורך שימור הלקוח ובמטרה להרחיב את פעילותו.
דרישות:
ניסיון במכירות לגופים עסקיים וחברות - חובה !
מוטיבציה גבוהה להצלחה בתחום תחרותי מאוד, נכונות להשקעה עבודה מאומצת
יכולת ביטוי ותקשורת בין אישית גבוהה.
ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים.
ראייה מסחרית ויכולות ניהול משא ומתן.
ניסיון קודם בענף הפרסום והדיגיטל - יתרון.
זמינות מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לפרויקט הסברה והדרכה המקדם שמירה על איכות הסביבה דרושים/ות נציגים/ות הסברה לעבודת הסברה בבתי התושבים בנושא הפרדת הפסולת למחזור.
העבודה הינה בין התאריכים 2.7-28.7, בימים א'-ה', בין השעות 16:30-21:00, ימי ו' לסירוגין.
הפעילות הינה באזור מועצה אזורית משגב