לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 631-645 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 43 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
דרושה רפרנט/ית לסוכנות ביטוח בתל אביב 

  פסגה  ביטוח, דיילות וקידום מכירות, טלמרקטינג, מנהלה ומזכירות, עבודות כלליות, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  26/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-5558835
תיאור:
ניהול וטיפול שוטף בתיק לקוחות קיים,כולל מכירות
עבודה הינה לטווח ארוך ולרציניים/יות בלבד.
המשרה הינה משרה מלאה בימים א-ה.
תנאים טובים למתאימים  
 
דרישות:
עדיפות לבעל ניסיון מוכח והבנה בתחום ביטוח חיים/ בריאות
יחסי אנוש מעולים
יכולת תיפעול וניהול תיק
עדיפות לבעלי רקע וניסיון בתחום  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
אקדמאי / סטודנט מחפש עבודה גמישה ?! מקומך איתנו! 

  אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ  אחר, הוראה והדרכה, טלמרקטינג, סטודנטים, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, ייעוץ לימודים  המרכז והשפלה  26/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרושים יועצים טלפוניים למתעניינים בלימודים

התפקיד כולל:
מענה טלפוני למתעניינים בלימודים והפנייתם למוסדות לימוד רלוונטים לבקשתם.  
 
דרישות:
העבודה מתאימה לסטודנטים/יות או לבעלי/ות תואר ראשון.

תכונות נדרשות:
יכולת ניהול והובלת שיחה, אדיבות ואסרטיביות.

העבודה גמישה בימים ובשעות - בתיאום מראש.

אפשרות למשרה קבועה (5 ימים בשבוע 6 שעות ביום)

שכר לשעת עבודה: 26 ₪

 
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מנהל שירותים 

  Mitrelli Group  אחזקה ותחזוקה, אחר, הסעות ונהגים, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, קייטרינג ואירועים, שרות לקוחות  חו"ל  25/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
אחראי שירותי פינוי וחילוץ רפואי עבור כלל הקבוצה
לוגיסטיקה עבור אורחים מזדמנים וקבועים שמגיעים מבחוץ (הסעות, לינה, נהגים צמודים, וכו').
שירותי פרוטוקול בשדה התעופה.
טיפול באח״מים+ משלחות.
ניהול מסד הטלפונים הניידים של כלל הקבוצה (הוספה, הורדה, שיוך נכון לפרויקטים, הוצאת חיובים חודשיים, הקלדת חשבוניות של חברות הסלולר).
ניהול ותפעול של הטלוויזיות , חברות מקומיות , ערוץ ישראלי וקבלני משנה.
ניהול כלל חוזי הבתים ומשרדים של הקבוצה.
מציאת בתים חדשים לקבוצה וסגירת חוזים מול מתווכים
מעורב בניהול השותף מלון.
ניהול שותף של בתי החברה. 
אירגון אירועים ( חגים, מסיבות ואירועים שונים)
עבודה עם ספקים בארץ ובחול.


 
 
דרישות:
אנגלית ועברית חובה
פורטוגזית - יתרון משמעותי
עבודה אינטנסיבית - כמעט סביב השעון
ידע בפריוריטי - יתרון
המון סבלנות
מולטי טסק , עובד תחת לחצים  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון:  
 
מוכר-ת 

  מאי פופ  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  23/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-6418606
טל:   052-6809061 איש קשר:  
תיאור:
חצי משרה בחנות צעצועים נחמדה מאוד  
 
דרישות:
עדיפות לניסיון במכירות
עיקר העבודה בשעות אחר הצהריים כולל ימי שישי מ9-2
סדר
ניקיון
משמעת
חריצות
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
חשמלאי מוסמך 

  רונן שערים אוטומטיים  אלקטרוניקה וחומרה, מהנדסים, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  21/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4340247
טל:   077-7001953 איש קשר:   מיטל
תיאור:
לרונן שערים אוטומטיים דרוש עובד שטח  
 
דרישות:
דרוש עובד שטח אמין, בעל ידע בחשמל ואלקטרוניקה לטיפול והתקנה בתחום השערים אוטומטיים באזור המרכז.
עדיפות לבעלי תעודת הסמכה.
תנאים טובים למתאימים.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: אור יהודה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
א.ת. כנות - ליד גדרה 

  קבוצת אלון  מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות, מנהל/ת אדמיניסטרטיבית ועוזר/ת אישית  הדרום  21/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   יניב
תיאור:
מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית בתחום השירות / טכני
משרה מלאה 5 ימים בשבוע 08:00-17:00  
 
דרישות:
שליטה מלאה בתכנות OFFICE
שליטה בשפת אנגלית
יכולת עמידה ביעדים
יכולת לעבודה תחת לחץ
נכונות לעבודה קבועה לאורך שנים

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: גדרה   תפקיד:   שנות ניסיון: 3 שנים 
 
 
בראש העין - פקידה שיווקית למשרה מלאה 

  חסוי  אחר, אקדמאים, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, עבודות כלליות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, פקידה  המרכז והשפלה  16/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   רועי
תיאור:
לחברת נדל"ן גדולה דרושה פקידה שיווקית לראש העין, לעבודה מעניינת במשרה מלאה.
העבודה נעשית מהמשרד וכוללת מענה טלפוני למתעניינים ברכישת דירה, תיאום פגישות וביצוע תהליך מכירתי מול הלקוחות במשרד.  
 
דרישות:
היכרות עם עולם המכירות.
- ידע טוב ב- WORD, EXCELL.
- אוריינטציה מכירתית.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ראש-העין   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
דרוש\ה מוכר\ת 

  ארטא חיפה  שרות לקוחות  הצפון  15/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  057-7962086
טל:   - איש קשר:   נועם
תיאור:
לעסק לציוד משרדי,חומרי יצירה ואומנותה דרוש/ה מוכר/ת מקצועי/ת עם ניסיון קודם בתחום המכירות
ובתחום הציוד משרדי, חומרי יצירה ואומנות

טל' 054-8355824
פקס 0577962086
email: noam.was@walla.com
 
 
דרישות:
ניסיון ורקע בענף דרוש.
ידע בתחום הציוד משרדי הכרחי.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חיפה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
תפעול יעוץ ביטוח עיסקי 

  נועם ניהול סיכונים (1991) בע"מ  אקדמאים, ביטוח, מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות  הצפון  13/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-9362669
טל:   050-5348600 איש קשר:   ד"ר מיכאל מירון
תיאור:
בעלת ניסיון רב בביטוח אלמנטרי-עיסקי: תפעול משרד יעוץ, שרות לקוחות גדולים, פיתוח תיק ביטוח עיסקי.  
 
דרישות:
ראו לעיל:
גיבוי ליועץ ביטוח ותיק; גמישות בשעות ונסיעות בעיקר בצפון; תודעת שרות.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חיפה   תפקיד:   שנות ניסיון: יותר מ10 שנים 
 
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית 

  עתיד  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  12/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   דגנית
תיאור:
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!  
 
דרישות:
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית 

  עתיד  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  12/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   דגנית
תיאור:
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!  
 
דרישות:
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
 
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית 

  עתיד  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  12/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   דגנית
תיאור:
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!  
 
דרישות:
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברה מובילה בתחום המים מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות 

  עתיד  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  12/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   דגנית
תיאור:
לחברה מובילה הממוקמת באור יהודה דרושים נציגי/ות שירות למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.
ללא יעדי מכירה!!! שירות בלבד!!!
ראיון אישי בלבד!!!
מתאים גם לאימהות!!!
עובדי חברה מהיום הראשון!!!  
 
דרישות:
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
סובלנות
שירותיות  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
Tier 2 Technical Team Leader  

  Playtika  אינטרנט, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  9/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-5977493 איש קשר:   Shani
תיאור:
Job Description
• Provide Tier 1 support, troubleshooting and technical support via available channels
• Functions as escalation resource for all complex support issues
• Work cases to resolution autonomously with little or no intervention
• Manage Tier 1 expectations with regard to resolution timeframe and status
• Take ownership and accountability for the case resolution process
• Good system view, capable of understanding the big and small pictures
• Apply advanced knowledge in creating and improving department processes
• Escalate issues according to established standard operating procedures
• Act as a liaison with QA teams and Product Team to evaluate and report bugs
• Participate in knowledge transfer exercises, help Tier 1 support increase their knowledge and increase their overall capability of handling problems without assistance
• Cooperate with efforts of QA teams and Product Team by providing feedback, as needed
• Write, edit and maintain knowledgebase entries
• Provide Weekly Reports based on outcome of all issues – closed and on-going
• Responsible for establishing and managing a small team

 
 
דרישות:
Requirements

• 2+ years of experience of tier 2 technical support or QA team
• Basic knowledge of SQL scripts- must
• Strong written and verbal communication skills in English - including tact and diplomacy in dealing with sensitive customer issues, with exceptional follow-through ability and communication skills
• Basic knowledge of web debugging tools such as Firebug and applications such as Sniffers
• Strong service orientation
• Managerial experience- big advantage
• Excellent problem analysis and re-creation skills, including assisting others overcoming knowledge gaps in areas related to the product and operating systems, re-creating the environment needed to perform the test, helping in understanding the customer issue, and finding workarounds.
• Quick and independent learning capabilities
• Good interpersonal skills, well organized, team player and self-motivated
• B.Sc. of Computer Science– Major advantage
• Must be comfortable working in a dynamic and challenging environment where everyone works unconventional hours and “does it all”
• Ability to multi-task without compromising quality
• Ability to self-document and work in an orderly manner

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
Support Representative 

  Playtika  שרות לקוחות  המרכז והשפלה  9/5/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-5977493 איש קשר:   Shani
תיאור:
ABOUT THE POSITION:
We are searching for a team player who will join our support team to assist users who experience trouble with playing the game.
Job Description:
• Efficient assistance to users who experience trouble with all aspects of the game via email in English
• Develop and maintain good customer relationships by preserving current users and by drawing new ones as well as converting non-paying users
• Monitor all communication channels and alert to unique occurrences in order to keep them from becoming major issues
• 5 shifts a week- including weekend shifts and night shifts, 9-hour shifts
 
 
דרישות:
Requirements:
• Experience working in support of either technical or billing support - must
• High written communication skills in English
• Ability to work in a team and follow procedures
• Experience in the gaming world – advantage
• Self-motivated and very well organized
• Familiar with Social Media - Creative "out of the box" thinker
• Fast learner able to quickly pick up and remember procedures, and pay attention to details
• Able to multi-task and stay on top of several tasks at the same time, and take responsibility for them from beginning to end
• High level of comfort with PCs
• A strong familiarity with the Internet and its tools

PLEASE NOTE: THIS IS NOT AN IT POSITION. PEOPLE SEEKING IT POSITIONS NEED NOT APPLY.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 43 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il