For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petach Tikva, Senior Project Manager in Teva Management Consulting TMC is required, Job description:
Manage & orchestrate major Continuous Improvement and other projects on various business fields
Lead projects in a global environment, requiring deep understanding of business orientation, define goals and deliverables, create and execute project work plans, milestones and timelines to meet changing needs and requirements
Develop project methodologies, determine project barriers as well as risk management, define communication plans and analyze project revenue and profitability
Leverage the Continuous Improvement / Management Consulting / Project Management community in Teva
דרישות:
B.Sc. in Industrial Engineering or similar - Mandatory
M.B.A - an advantage
5 years of experience in similar positions
Pharmaceutical background - an advantage
Management consulting background - an advantage
Availability for business trips
Applications should be submitted through our website (Position no.6545):
https://jobs.teva.co.il/pos6545?referrerId 427
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Growth Markets Supply Chain Senior Project Leader is required, Job description:
Support the Growth Markets' Heads of Supply Chain in Supply Chain Projects
Duplicate Supply Chain Best Practices at the Growth Markets: Localization, Serialization, etc
Work with TPO to support the Growth Markets
Support & Optimize Regional Sites' Supply Chain
Supply Chain Cost Savings - Allocations, COGS reduction, etc
Initiation, support and management of continues improvement activities / projects in markets
Support the Growth Markets in implementing and improving Supply Chain processes in alignment with GSCM's Policy
Support Regional Network Optimization activities in alignment with global initiatives
Support Supply Chain Due Diligence processes
Support markets to seize Growth Market Opportunities
Analyze Focus markets Supply Chain - Competitors, customers, benchmarks, etc. and prepare an action plan
Member of the Growth Market Supply Chain Management Team
דרישות:
BSc. in Industrial Engineering or other relevant fields - Must
MBA - an advantage
10 years of experience in Project Management/Supply Chain/Operations in the Pharmaceutical industry
Proven experience in managing multiple, cross-functional, global projects
Experience in a Metrix global environment- Must
Experience with project management tools such as MS Project - Must
Fluent English- Must
Ability to Travel - Must
Multi culture experience
Applications should be submitted through our website (Position no.6780):
https://jobs.teva.co.il/pos6780?referrerId 427
לחברת שיווק בראשון לציו דרושים עבודי מכירה טלפונית למגזר הפרטי. העבודה בשעות 09:00- 15:00 במוקד קטןובאווירה נעימה. תשלום שכר בסיס 25 ש"ח שעה בתוספת עמלות. הדרכה בתשלום. תשלום נסיעות וסוציאליות מלאות
דרישות:
כשר הבעה בע"פ מצויין תודעת שרות והבנה מכיתית.
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
ראשון לציון
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לא נדרש
דרוש/ה ראש צוות מכירות/יועצי למודים למכללה בראשון לציון
לסניפי מכללה בכפר סבא וראשון לציון דרוש/ה ראש צוות. אחריות לצוות של 3 עובדים (יועצים ומתאמי פגישות) העוסקים במכירת קורסים כולל מכירה בעצמו. העבודה במשמרות (ערב ובקר לסרוגין) משרה מלאה. אחריות לעמידה ביעדים, הנעת הצוות, הדרכתו, קליטה וכד'
משרות נוספות באתרנו: www.raz7.co.il
דרישות:
נדרשים: חובה יכולת וניסיון במכירות עדיפות לבעל/ת ניסיון בתחום הלימודים. ניסיון בניהול צוות מכירות (טלפוני או פרונטלי)או יועצי לימודים- יתרון. מועמדים ללא ניסיון מכירתי לא ייענו.
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Category Specialist, TAPI R&D Sourcing is required, Job description:
Centralize the knowledge of TAPI's R&D product's needs, IP status, projects' strategy and timelines
Interaction with board interfaces
Source suitable intermediates on time for the TAPI R&D and manage all communication with 3rd party suppliers
Ensure continuous evaluation and risk mitigation for the required intermediates for all projects
Availability and price negotiation with suppliers and CMOs. Issuing and follow up orders according to the R&D demands
Negotiate and set development and supply agreements with CMOs for TAPI Key raw materials and follow up until fully signed
Supporting the Contract developments activity
Initiate and ensure commercial and QA audit
דרישות:
Bachelor's degree in Chemistry /Biology /Chemical Engineering or Biotechnology - Must
Master Degree in Business Administration / Science - Advantage
Relevant experience in Medical Device/ Pharma/ Food industries- Advantage
Business oriented - must
Global experience - advantage
Fluent English- Must
Applications should be submitted through our website (Position no.6771):
https://jobs.teva.co.il/pos6771?referrerId 427
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Regulatory Affairs Product Strategy Coordinator - Growth Markets is required, Job description:
Collect and evaluate regulatory data required for files suitability & feasibility
Support RA WP manager with regulatory data required
Interact with RA departments around the globe and with outside interfaces as portfolio, R&D, supply chain and other operational units
Keep up to date with submission regulatory requirements for Growth markets
Maintain updated RA catalog
דרישות:
A minimum of a Bachelor's degree in a scientific related field
A minimum of 3 years of experience in R&D or a regulated healthcare environment is required
Knowledge of foreign regulations and ICH is strongly preferred
Ability to multiple tasking - handle multiple assignments
Attention to details
The ability to work in a team-oriented environment,
Flexibility
Problem solving skills,
Excellent verbal and written communication skills
The ability to think strategically
Applications should be submitted through our website (Position no.6769):
https://jobs.teva.co.il/pos6769?referrerId 427
לחברה מובילה בתחום האודיו והוידאו ואולפני טלויזיה
לחצי משרה דרוש/ה בחור/ה ,עם ידע וניסיון של שנה לפחות שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנח"ש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות
.
דרישות:
ניהול שוטף של תיקי לקוחות.
מתן שירות ללקוחות
התמצאות רחבה במחשב
אנגלית -ברמה גבוהה
קיימת אפשרות להרחבת המשרה למלאה עם הטבות
ידע וניסיון של שנה לפחות בתחום שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנ"חש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Country SOX Leader is required, Job description:
Coordinate the efforts of providing assurance that TEVA entities in the country maintain systems of internal control that adequately measure and manage the risks which the company is facing, in order that the scoped- in locations comply with the Sarbanes Oxley regulatory requirements
Implement the required Sarbanes Oxley compliance package at the relevant Teva entities under supervision of the Global and the Regional Financial Compliance Leaders
Coordinate and lead Sarbanes Oxley readiness process in liaison with the various locations and departments in scope under the supervision of Director of Financial Compliance EMIA-APAC
Responsible in the location for trainings on SOX issues, setting of processes and controls supporting the SOX compliance, the preparation/existence of proper SOX documentation, performing Walkthroughs / tests according to TEVA SOX methodology, maintaining the SOX database on a continuous basis and liaise with all parties affected by SOX issues
דרישות:
Degree in finance, accounting or related field; CPA- A MUST
Shall be a qualified professional with at least 2 year's post qualified and preferably SOX Audit/consultancy experience
Background in audit/internal audit/testing is essential
Knowledge of SOX requirements, audit requirements, US GAAP
Excellent command of Russian and English, speaking, reading and writing
Excellent communication skills, people skills
Organization and prioritization skills
Negotiation and report writing skills
Applications should be submitted through our website (Position no.6685):
https://jobs.teva.co.il/pos6685?referrerId 427
** Please submit your CV in ENGLISH ONLY.Applications in Hebrew will not be reviewed.
אפ.אקס.סי.אם היא חברה מקוונת גלובלית, המספקת שירותי מסחר במטבע חוץ ושירותים ללקוחות קמעונאיים ומוסדיים בכל העולם.
קצין הציות אחראי על פיקוח על מחלקת ציות ובקרה.
אחריות מלאה על התעדכנות בשינויים רגולטורים ווידא שחברי הצוות מעודכנים בתחומי אחריותם.
אחריות על עדכון המנהלים הבכירים בהתפתחויות ושינויים ברגולציות שמשפיעים על החברה.
תחומי אחריות:
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות על מנת להעביר עסקים ופרוייקטים אינטגרליים כך שיתאימו לרגולציות החדשות.
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות בנוגע לרגולציה של פרויקטים ושירותים נוספים.
•סקירה מתמדת של נהלים רגולציות חדשים ומוצעים, הלוונטיים לחברה והתאמת פעילות החברה בהתאם.
•סקירה והפקה של נהלים ומדיניות בהתאם לצורך, תוך כדי שמירה על עדכון נהלי החברה בכל רגע נתון.
•ייעוץ, ניתוח והצעת פתרונות בנוגע לשאילתות במחלקות השונות
•סקירה של התקשורת עם הלקוחות והחומר השיווקי לפי הצורך
•סיוע במשימות של תוכנית הבקרה של החברה
•סיפוק הנחיות ליחידות העסקיות בנוגע לדרכי הפעולה והסטנדרטים הנכונים בכל הנוגע לרגולציה.
•מתן ייעוץ להנהלת החברה והעובדים בנוגע לייעול
•פיתוח והנחיית חברי הצוות
•פיתוח כלי מדדי ביצועים והערכות עובדים
•הכנת דוחות פורמליים ודיווחם להנהלה
•משימות נוספות, כפי הנדרש
דרישות:
•אנגלית ועברית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה והתכתבות מקצועית)
•ניסיון של שנתיים עד ארבע שנים במחלקת ציות ורגולציה או מחלקות רלוונטיות
•תואר ראשון רלוונטי
•ידע וניסיון עם דרישות הרגולטור הישראלי
•בעל הנעה עצמית ויכולת לעבוד עם מחלקות נוספות ולבנות יחסי עבודה טובים.
•יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בסביבה משתנה
•יכולות מחקר גבוהות: יכולות אנליטיות ופתרון בעיות. תשומת לב לפרטים
•יכולות ארגון מצוינות
•ידע מצוין ברגולציות ודרישות הרגלוטור
•בעל הנעה עצמית ויכולת לבצע מספר מטלות בו זמנית
•בעל יכולת להחליט החלטות בצורה יעילה
•יכולת ניהול בסביבה דינאמית ומשתנה
•יכולת לפתח ולשמור על סביבה חיובית של חברי הצוות והלקוחות הפנימיים
•יכולת ניהול פרויקטים
•ניסיון של התמחות בשוק הפיננסי, מכירות פיננסיות – יתרון
התממשקות עם:
•מנהלי מחלקת ציות ובקרה
•מבקרים פנימיים וחיצוניים
•גופים רגולטורים
•מחלקות שיווק, מכירות ומסחר
•מחלקת השקת מוצר וחידות עסקיות נוספות
•מנהלים בכירים בחברה
Please submit your CV in English only.
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
שנות ניסיון:
שנה
לאזור אשדוד דרושים מנחי משפחות בעלי מוטיבציה ואמונה ביכולת לחולל שינוי בחיי משפחות ופרטים החיים בעוני
הגדרת התפקיד:
ליווי ישיר של כ-20 משפחות עולות, לפי מודל הוליסטי שפותח ע"י הארגון,
שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים להשגת יעדי המשפחה כפי שנקבעו בתכנית העבודה
השתתפות בהכשרות, הדרכות ובישיבות כנדרש במסגרת התפקיד
דרישות:
דרישות התפקיד:
דוברי השפה הצרפתית
השכלה אקדמית בתחום מדעי החברה/עבודה סוציאלית/ מדעי ההתנהגות
יכולת מוכחת ליצירת קשר בינאישי ברמה גבוהה
יכולת טובה לעבודה בצוות לצד יכולת להתנהלות עצמאית וניהול זמן ברמה גבוהה
זמינות ונכונות לעבודה גם בשעות הערב (עד פעמיים בשבוע)
יכולת מוכחת להתמודדות עם שינויים ולהוביל לשינוי
ניסיון בעבודה טיפולית-אימונית
ידע בניהול תקציב משפחה- יתרון
שליטה גבוהה ביישומי מחשב והתמצאות בתכנת האקסל (חובה)
יכולת אדמיניסטרטיבית טובה
יכולת ניידות- בעלי רכב פרטי
מגורים בקרבת מקום
* כניסה לעבודה בפברואר
* תחילת עבודה בחצי משרה, ועולים בהדרגה למשרה מלאה אחרי כחודש וחצי.
* במיזם משותף של משרד הקליטה לתקופה של שנה - ייתכן ויורחב בהמשך.
לחברה המובילה בתחומה בחיפה
דרוש/ה
מנהל/ת מעבדת שירות – משרה 1637
תיאור : ניהול צוות של כימאים ולבורנטים, אחריות על בדיקות ופתרונות טכנולוגיים, שירות וליווי מקצועי למחלקות הייצור והשיווק, ניהול תקציב המעבדה, היכרות ולמידה של מוצרים חדשים (מחקר ופיתוח( הכרות עם נושא הפטרוכימיה (דלקים, שמנים, פלסטיקה וכו') תקנות ותקנים ועוד. דרישות: מהנדס כימיה (תואר שני או דוקטורט) – חובה, הסמכה למנהל מעבדה – חובה, ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול מעבדת שירות (לא מעבדת מחקר) – חובה, היכרות עם עולם התעשייה הפטרוכימית - יתרון משמעותי, שליטה בתוכנות office – חובה, היכרות עם SAP – יתרון.
לחברה בינלאומית המבצעת פרוייקטים בתחום מערכות חשמל ואנרגיה דרוש/ה מנהל פעילות.
במסגרת התפקיד: אחריות על הקמה וניהול כלל פעילות החברה, תפעול ולוגיסטיקה, שיווק ומכירות.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול פעילות/ הקמת משרד בחו"ל. הכרות עם אפריקה- חובה!
ניסיון בניהול פרוייקטים בתחומי חשמל/אלקטרוניקה-יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה, שפות נוספות-יתרון
רקע טכני/הנדסי בתחום החשמל/אלקטרוניקה. רצויה השכלה הנדסית בתחום.
יכולת ניהול, יכולות שיווק ומכירה, יחסי אנוש טובים, עצמאות בעבודה.
נכונות לרילוקיישן בתנאי רווקות (חזרה לארץ אחת לחודשיים).