|
|
|
|
|
ניהול חשבונות |
|
|
|
|
תיאור: |
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות, בעל/ת ניסיון מוכח. ידע בתוכנת חשבשבת חלונות. התחייבות לשנתיים.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ירושלים |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקידת הנה"ח לתחום הגביה |
|
|
|
|
טל: |
050-4056905
|
איש קשר:
|
אסתי
|
|
תיאור: |
חברת מרינה פטריות היושבת במושב ינוב בשרון דרוש /ה מנה"ח תחום גביה למשרה מלאה. התפקיד כולל: גבייה טלפונית -התאמות כרטיס, הפקת חשבוניות ללקוחות,
מעקב תעודות כניסה מרשתות שיווק, תיוקים.
דרישות: ניסיון כמנה"ח בתחום הגביה.
שליטה באקסל.
תוכנת פריורטי - יתרון.
יכולת עבודה בצוות, סדר ותקתקנות, אסרטיביות, יחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בגביה
שליטה באקסל
תוכנת פריורטי יתרון
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ינוב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
עוזר/מנהל סחר עם ניסיון ביבוא |
|
|
|
|
טל: |
050-4056905
|
איש קשר:
|
אסתי
|
|
תיאור: |
לחברה משפחתית ומובילה בתחומה דרושה
עוזרת אישית למנהל הסחר
התפקיד כולל מגוון פעילויות :
ייבוא -טיפול בכל הרבדים כולל מול עמילי המכס והספקים בחול והבנקים בארץ
אחריות על לו"ז, תיאום פגישות, קבלת אורחים, מענה לטלפונים, אדמינסטרציה,
מצגות והכנת חדר יישיבות , עבודה עם אנשי המכירות והלקוחות הקמעונאיים
העבודה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 + זמינות לשעות נוספות
דרישות: ניסיון ויידע בייבוא ובעמילות מכס
זמינות למשרה מלאה
ניסיון באקסל ומצגות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ביבוא
ידע באקסל ובהכנת מצגות,
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ינוב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
מנהלת חשבונות לחצי משרה |
|
|
|
|
תיאור: |
למשרדינו דרושה מנהלת חשבונות בעלת ניסיון וכן ידע בתחום השכר. היקף משרה - חצי משרה.
|
|
|
דרישות: |
מנהל/ת חשבונות סוג 3
חשב/ת שכר - יתרון
ניסיון בהכנת תלושי שכר - חובה
יחסי אנוש - מעולים
יכולת עבודה בתנאי לחץ
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
נשר תל חנן והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|
|
|
|
|
ניהול משרד ומכירות |
|
|
|
|
טל: |
050-7222656
|
איש קשר:
|
אייל
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בתחום האודיו והוידאו ואולפני טלויזיה
לחצי משרה דרוש/ה בחור/ה ,עם ידע וניסיון של שנה לפחות שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנח"ש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות
.
|
|
|
דרישות: |
ניהול שוטף של תיקי לקוחות.
מתן שירות ללקוחות
התמצאות רחבה במחשב
אנגלית -ברמה גבוהה
קיימת אפשרות להרחבת המשרה למלאה עם הטבות
ידע וניסיון של שנה לפחות בתחום שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנ"חש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רעננה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
Country SOX Leader |
|
|
|
|
תיאור: |
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Country SOX Leader is required, Job description:
Coordinate the efforts of providing assurance that TEVA entities in the country maintain systems of internal control that adequately measure and manage the risks which the company is facing, in order that the scoped- in locations comply with the Sarbanes Oxley regulatory requirements
Implement the required Sarbanes Oxley compliance package at the relevant Teva entities under supervision of the Global and the Regional Financial Compliance Leaders
Coordinate and lead Sarbanes Oxley readiness process in liaison with the various locations and departments in scope under the supervision of Director of Financial Compliance EMIA-APAC
Responsible in the location for trainings on SOX issues, setting of processes and controls supporting the SOX compliance, the preparation/existence of proper SOX documentation, performing Walkthroughs / tests according to TEVA SOX methodology, maintaining the SOX database on a continuous basis and liaise with all parties affected by SOX issues
|
|
|
דרישות: |
Degree in finance, accounting or related field; CPA- A MUST
Shall be a qualified professional with at least 2 year's post qualified and preferably SOX Audit/consultancy experience
Background in audit/internal audit/testing is essential
Knowledge of SOX requirements, audit requirements, US GAAP
Excellent command of Russian and English, speaking, reading and writing
Excellent communication skills, people skills
Organization and prioritization skills
Negotiation and report writing skills
Applications should be submitted through our website (Position no.6685):
https://jobs.teva.co.il/pos6685?referrerId 427
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
|
|
הנהלת חשבונות |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל פסטות מוביל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2/3
התפקיד כולל:
הנהלת חשבונות- חשבוניות,קבלות,פקודות יומן,התאמות,בנקים,ספקים ולקוחות,גביה
המשרה הינה חצי משרה בימים א-ה
שעות העבודה מ-08:00-14:00
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בעבודה עם מערכת חשבשבת -חובה
שליטה במערכות האופיס ברמה גדולה
חריצות,מוסר עבודה גבוה ואמינות
בעל/ת יחסי אנוש טובים
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
קרית אתא |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהלת חשבונות ראשית |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה הממוקמת באזור השרון דרוש /ה מנהל /ת חשבונות ראשי /ת, עצמאי /ת עד למאזן.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: משרה מלאה - חובה
בעל /ת ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים – בהנהלת חשבונות.
בעל /ת יכולת וניסיון לנהל את הנהלת החשבונות עד לשלב ההגשה לרו"ח.
יחסי אנוש טובים
טיפול בלקוחות
טיפול בספקים
התנהלות מול בנקים
ביצוע התאמת בנקים שוטפת
התנהלות מול רשויות המס.
שליטה מעולה ב- SAP B1 - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
הוד-השרון |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
יועץ משכנתאות |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה בתחום הייעוץ הפיננסי דרושים יועצי משכנתאות ,ואשראי בנקאי .
התפקיד כולל:ייעוץ משכנתא לנוטלי משכנתאות חדשות ולבעלי משכנתאות קיימות .
קיום פגישות פרונטאליות מול לקוחות החברה לצורך בניית תמהיל משכנתא.
הבנת הצרכים וניתוח פרופיל פיננסי של הלווים.
בניית תמהיל משכנתא.מותאם אישי ללווים
ליווי הלקוח משלב התקשרות ועד ביצוע התיק
|
|
|
דרישות: |
דרישות:
ניסיון בייעוץ משכנתאות מבנק או מחברת ייעוץ פרטית.
תואר ראשון בכלכלה/עסקים/מימון – חובה !
ניסיון קודם במכירות עם עדיפות למוצרים פיננסים.
יכולת מכירה וניהול מו"מ.
אוריינטציה שיווקית.
*** הכשרה מקצועית תינתן על חשבון החברה ***
ימים - א’ -ה ’ - 09:00-18:00
שכר בסיס + עמלות מכירה גבוהות!
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
מנהל תיק לקוח |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת ייעוץ משכנתאות דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות
התפקיד כולל: עבודה מול לקוחות החברה ומול גופים רלוונטיים ( בנקים ורשויות ) .
ליווי לקוחות החברה בתהליך לקיחת המשכנתא .
|
|
|
דרישות: |
דרישות:
מסודר /ת, מדויק /ת וקפדן /ית.
בעל /ת יחסי אנוש מעולים , עקומת למידה
הכשרה על חשבון החברה .
ניסיון בתחום - יתרון !
אופק ניהולי למתאימים .
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
משרת סטז'ר לראיית חשבון |
|
|
|
|
|
תיאור: |
למשרד רו"ח דרוש סטז'ר
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
נתניה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל גדול בישוב בקרבת יקנעם דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה -
התפקיד בצוות / מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה). ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנהלת חשבונות במפעל תעשייתי (יתרון). ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה). ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול). שליטה באנגלית (חובה). שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה). חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה). מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה). רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל גדול ביישוב בקרבת יוקנעם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה
התפקיד בצוות מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. שכר: 7000-7500 ₪ ברוטו (בהתאם לכישורים ולניסיון). דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה), ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנ"ח במפעל תעשייתי (יתרון), ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה), ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול), שליטה באנגלית (חובה), שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה), חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה), מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה), רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
רפרנט/ית אשראי, לחברה מובילה בתחומה |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה פיננסית יחודית ומובילה במוקד קטן ואינטימי בפ"ת
דרוש/ה רפרנט אשראי לטיפול ואישור בבקשות
הלוואה ואשראי.
העבדוה היא במשרה מלאה עם נכונות לשעות
נוספות במידת הצורך.
|
|
|
דרישות: |
דרישות:
תואר ראשון חובה !
אין צורך בניסיון בתחום
יכולת עבודה בריבוי משימות,
העבודה הינה אינטנסיבית אך מתגמלת
עדיפות לפקידי בנק מתחילים עם תואר ראשון או
ניסיון ממוקדי שירות
תחילת עבודה מיידית-חניכה אישית
תנאים מעולים.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
פקיד/ת גבייה ואדמינסטרציה לראש העין ! |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה משפחתית ליבוא חלקי חילוף בראש העין
דרוש/ה פקיד/ת גביה ואדמינסטרציה
|
|
|
דרישות: |
ניהול יומן,הנפקת תעודות ודוחות,סיוע בהנ"חש וכו...
משרה מלאה 8:30-17:00
תנאים טובים -מיידי !
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|