המוקד פעיל בשעות 09:00-15:00 עם אופציה לשעות נוספות.
מהות התפקיד – תיאום פגישות לסוכנים של החברה .
עבודה ע"פ מאגרים ולידים של החברה ( חשוב לציין שמאגרים אלו הם לקוחות פוטנציאלים)
מתאים גם לחבר'ה לפני גיוס אשר נותר להם בין 6-12 חודשים עד לגיוס.
וכמובן אימהות ,סטודנטים.
דרישות:
דרושים נציגי מכירות למוקד מכירות שיחות יוצאות אזור- ראשל"צ מערב.
תאור התפקיד:
מוקד מכירות- שיחות יוצאות
המטרה להציע ללקוחות מחברות אחרות את התוכניות העדכניות והמעולות של סלקום
עבודה מול דפי לקוחות ולא מחשב .
הנציגים יעברו קורס מקוצר (2-3 ימים) ויעבדו עם מחשב .
פרופיל הנציג:
בנים ובנות.- מתאים למשרת אם , סטודנטים , מועמדים לפני גיוס, ולמשרה מלאה.
ניסיון במכירות טלפוניות- יתרון משמעותי
זיקה לתחום הת
קשורת והסלולאר
זמינות לעבודה מיידית , אחריות ואמינות.
נגישות לאזור ראשון מערב
ימי הפעילות
ימים א- ה ,ימי ו - לסירוגין .
למשרדי חברת אלמוג, דרוש\ה נציג\ת טלמרקטינג לעבודה קבועה ללא ימי שישי. מהשעה תשע בבוקר עד השעה אחת וחצי בצהריים. 25 ש"ח לשעה שכר התחלתי+ נסיעות. לפרטים- 0548111261 שני.
דרישות:
אחריות, רצינות והשקעה.אם אתם ורבליים ויודעים איך צריך לשוחח בטלפון, מקומך איתנו.
למוקד פיננסי מצליח ביותר באזור המרכז.
המוקד הינו מוקד צעיר ומשפחתי באזור המרכז. התפקיד כולל מענה שירותי ומכירתי ללקוחות החברה ומכירה של מוצרי אשראי נילווים ( כגון, הלוואות דרך הכרטיס, כרטיסים מעוצבים וכו').
דרישות:
קורס חודש. התחייבות לשנה מלאה במשמרות.
יש מסלולי עבודה נוחים- יכול להתאים גם לסטודנטים.
תנאי רווחה: חדר אוכל מסודר ובעלות סמלית לעובדי החברה חדר כושר ללא עלות.הטבות בתחום הפנאי, תרבות ונופש, פעילויות רווחה. נופש חברה אחת לשנה בהתאם לביצועי החברה (אילת/חו"ל).
החזרי נסיעות, הסעות במשמרות המסתיימות מ20:00 ואילך לכל האזורים בטווח (הרצליה- אשדוד).
הפרשה לקרן פנסיה של 6% החל מהחודש השביעי לעבודה.
תאור המשרה:
לחברת תקשורת מובילה בתחומה, דרושים/ות נציגי מכירות טלפוניים למוקד ברחובות.
שכר גבוה מאד!!!
ניתן גם לעבודה במשמרות בוקר/ערב
מתאים גם לסטודנטים
שכר לפי שעה + בונוסים גבוהים.
מכירת מוצר הכי מבוקש בשוק !
דרישות:
מגורים ברחובות והסביבה - חובה!!!
ניסיון בתחום שירות לקוחות / טלמרקטינג לפחות של שנה - יתרון
יכולת ניהול מו"מ
כושר ביטוי גבוה - חובה
לרשת חנויות בריאות וטיפוח
דרושות מנהלות חנות למס' סניפים באזור המרכז והשרון
התקשרי עכשיו
054-3121660
דרישות:
נסיון במכירות של שנתיים לפחות (יתרון לנסיון ניהולי)
יחסי אנוש מעולים
בגרות מלאה (עדיפות לסטודנטים או בוגרי תואר ראשון)
דרישות:
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
שנות ניסיון:
שכר בסיס גבוה+אחוזים:לפרוייקט חברתי דרושים נציגי מכירות.
למרכז צעיר העוסק בהדרכת ילדים ונוער דרושים נציגי שיווק שטח ונציגי שיווק טלפוני, שכר בסיס גבוה+אחוזים.עבודה באזור המרכז בשעות אחה"צ/ערב, מינימום 3 משמרות בשבוע, שעות עבודה גמישות, סביבת עבודה נעימה ודינאמית, מתאים מאוד לסטודנטים תחילת עבודה: מיידי
קו"ח בצירוף תמונה יש לשלוח למייל: info@wec.co.il
דרישות:
יכולת וורבלית גבוהה, אינטיליגינציה רגשית, זמינות לעבודה בשעות הנדרשות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
בריף כא נציגות טלמיטינג מגזר רוסי בוקר
תאור התפקיד:
מכירות טלפוניות+ קביעת פגישות
מהות-תיאום פגישות לסוכני שטח של סלקום ,לקוחות פוטנציאליים ,עבודה מתוך מאגרים ולידים שהסוכנים מביאים מהשטח.
דרישות:
פרופיל הנציג:
בנים ובנות.
אין מגבלה של גיל
רוסית ברמת שפת אם .
ניסיון במכירות - יתרון.
זמינות לעבודה מיידית.
אחריות ואמינות.
נגישות לאזור ראשון מערב/ חוצות המפרץ
ימי הפעילות
ימים א- ה
בין השעות 09:00-15:30
מתאים לאמהות
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
ראשון לציון
תפקיד:
שנות ניסיון:
שנה
אשת טלמיטינג ואדמניסטרציה לחברת דיגיטל -בסיס 5000 שח+בונוסים
לחברת פרסום קטנה בהרצליה דרוש/ה אשת טלמיטינג ואדמניסטרציה- בסיס 5000 שח+בונוסים
התפקיד כולל :
• גיוס לקוחות חדשים
• סינון לידים
• אדמניסטרציה וניהול משרד
דרישות:
דרישות: ניסיון של שנה לפחות במוקד מכירות /טלמיטינג/מכירות
שליטה מלאה באאוטלוק ,אופיס, אקסל המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברה בינלאומית גדולה המבצעת פרויקטים בחו"ל דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת ואחראי /ת מרקום. התפקיד כולל: אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי, תיאום פגישות, אחריות על סיכומי הפגישות ומעקב אחר הביצוע, הכנת דוחות חודשיים, מעקב אחר פעילות קבלני המשנה, טיפול בנסיעות לחו"ל, ויזות עבודה, רכבים, מלונות, כתיבת מצגות, כתיבה ותרגום חומרים שיווקיים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר / עוזר /ת אישי /ת או מזכיר /ת מנכ"ל / סמנכ"ל - חובה. רצוי עבודה קודמת בתפקיד דומה בחברת הייטק מובילה. שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה. שליטה מלאה וניסיון בהכנת מצגות באנגלית – חובה.
אנגלית שפת אם - חובה זמינות למשרה מלאה.
דרושה נציגת טלמיטינג לקביעת פגישות עסקיות לסוכנים ע"י התקשרויות טלפוניות/מייל/פקס וניהול יומן מעקב במחשב.
משרה חלקית של 6 שעות ביום משעה תשע עד שלוש.
שכר של 25 ש"ח לשעה.
דרישות:
חובה ניסיון בטלמיטינג של שנה לפחות, ראש גדול, אחריות, מוטיבציה, שפה ברורה וקול נעים. ידע במחשב: תוכנות אופיס - ידע בסיסי.
המשרה במפרץ ומיועדת לתושבי אזור חיפה והקריות בלבד.