|
|
|
|
|
דרושה רפרנט/ית לסוכנות ביטוח בתל אביב |
|
|
|
|
תיאור: |
ניהול וטיפול שוטף בתיק לקוחות קיים,כולל מכירות
עבודה הינה לטווח ארוך ולרציניים/יות בלבד.
המשרה הינה משרה מלאה בימים א-ה.
תנאים טובים למתאימים
|
|
|
דרישות: |
עדיפות לבעל ניסיון מוכח והבנה בתחום ביטוח חיים/ בריאות
יחסי אנוש מעולים
יכולת תיפעול וניהול תיק
עדיפות לבעלי רקע וניסיון בתחום
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אקדמאי / סטודנט מחפש עבודה גמישה ?! מקומך איתנו! |
|
|
|
|
תיאור: |
דרושים יועצים טלפוניים למתעניינים בלימודים
התפקיד כולל:
מענה טלפוני למתעניינים בלימודים והפנייתם למוסדות לימוד רלוונטים לבקשתם.
|
|
|
דרישות: |
העבודה מתאימה לסטודנטים/יות או לבעלי/ות תואר ראשון.
תכונות נדרשות:
יכולת ניהול והובלת שיחה, אדיבות ואסרטיביות.
העבודה גמישה בימים ובשעות - בתיאום מראש.
אפשרות למשרה קבועה (5 ימים בשבוע 6 שעות ביום)
שכר לשעת עבודה: 26 ₪
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
מנהל שירותים |
|
|
|
|
תיאור: |
אחראי שירותי פינוי וחילוץ רפואי עבור כלל הקבוצה
לוגיסטיקה עבור אורחים מזדמנים וקבועים שמגיעים מבחוץ (הסעות, לינה, נהגים צמודים, וכו').
שירותי פרוטוקול בשדה התעופה.
טיפול באח״מים+ משלחות.
ניהול מסד הטלפונים הניידים של כלל הקבוצה (הוספה, הורדה, שיוך נכון לפרויקטים, הוצאת חיובים חודשיים, הקלדת חשבוניות של חברות הסלולר).
ניהול ותפעול של הטלוויזיות , חברות מקומיות , ערוץ ישראלי וקבלני משנה.
ניהול כלל חוזי הבתים ומשרדים של הקבוצה.
מציאת בתים חדשים לקבוצה וסגירת חוזים מול מתווכים
מעורב בניהול השותף מלון.
ניהול שותף של בתי החברה.
אירגון אירועים ( חגים, מסיבות ואירועים שונים)
עבודה עם ספקים בארץ ובחול.
|
|
|
דרישות: |
אנגלית ועברית חובה
פורטוגזית - יתרון משמעותי
עבודה אינטנסיבית - כמעט סביב השעון
ידע בפריוריטי - יתרון
המון סבלנות
מולטי טסק , עובד תחת לחצים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מוכר-ת |
|
|
|
|
|
תיאור: |
חצי משרה בחנות צעצועים נחמדה מאוד
|
|
|
דרישות: |
עדיפות לניסיון במכירות
עיקר העבודה בשעות אחר הצהריים כולל ימי שישי מ9-2
סדר
ניקיון
משמעת
חריצות
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
חשמלאי מוסמך |
|
|
|
|
טל: |
077-7001953
|
איש קשר:
|
מיטל
|
|
תיאור: |
לרונן שערים אוטומטיים דרוש עובד שטח
|
|
|
דרישות: |
דרוש עובד שטח אמין, בעל ידע בחשמל ואלקטרוניקה לטיפול והתקנה בתחום השערים אוטומטיים באזור המרכז.
עדיפות לבעלי תעודת הסמכה.
תנאים טובים למתאימים.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
אור יהודה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
א.ת. כנות - ליד גדרה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית בתחום השירות / טכני
משרה מלאה 5 ימים בשבוע 08:00-17:00
|
|
|
דרישות: |
שליטה מלאה בתכנות OFFICE
שליטה בשפת אנגלית
יכולת עמידה ביעדים
יכולת לעבודה תחת לחץ
נכונות לעבודה קבועה לאורך שנים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
גדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
|
|
בראש העין - פקידה שיווקית למשרה מלאה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת נדל"ן גדולה דרושה פקידה שיווקית לראש העין, לעבודה מעניינת במשרה מלאה.
העבודה נעשית מהמשרד וכוללת מענה טלפוני למתעניינים ברכישת דירה, תיאום פגישות וביצוע תהליך מכירתי מול הלקוחות במשרד.
|
|
|
דרישות: |
היכרות עם עולם המכירות.
- ידע טוב ב- WORD, EXCELL.
- אוריינטציה מכירתית.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ראש-העין |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
דרוש\ה מוכר\ת |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לעסק לציוד משרדי,חומרי יצירה ואומנותה דרוש/ה מוכר/ת מקצועי/ת עם ניסיון קודם בתחום המכירות
ובתחום הציוד משרדי, חומרי יצירה ואומנות
טל' 054-8355824
פקס 0577962086
email: noam.was@walla.com
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ורקע בענף דרוש.
ידע בתחום הציוד משרדי הכרחי.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חיפה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
תפעול יעוץ ביטוח עיסקי |
|
|
|
|
טל: |
050-5348600
|
איש קשר:
|
ד"ר מיכאל מירון
|
|
תיאור: |
בעלת ניסיון רב בביטוח אלמנטרי-עיסקי: תפעול משרד יעוץ, שרות לקוחות גדולים, פיתוח תיק ביטוח עיסקי.
|
|
|
דרישות: |
ראו לעיל:
גיבוי ליועץ ביטוח ותיק; גמישות בשעות ונסיעות בעיקר בצפון; תודעת שרות.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חיפה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
יותר מ10 שנים |
|
|
|
|
|
|
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לחברה השקעות מובילה נציגי/ות שירות-עבודה זמנית |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בתחום ההשקעות הממוקמת בתל-אביב מחפשים נציגי/ות שירות ובק אופיס למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.עבודה זמנית ל-3 חודשים.
ללא מכירה!!!
ללא ניסיון קודם!!
ראיון אישי בלבד!!!
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
זמינות למישרה מלאה 3 חודשים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
לחברה מובילה בתחום המים מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה הממוקמת באור יהודה דרושים נציגי/ות שירות למתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.
ללא יעדי מכירה!!! שירות בלבד!!!
ראיון אישי בלבד!!!
מתאים גם לאימהות!!!
עובדי חברה מהיום הראשון!!!
|
|
|
דרישות: |
ניסיון ממוקד טלפוני-יתרון
סובלנות
שירותיות
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
Tier 2 Technical Team Leader |
|
|
|
|
טל: |
052-5977493
|
איש קשר:
|
Shani
|
|
תיאור: |
Job Description
• Provide Tier 1 support, troubleshooting and technical support via available channels
• Functions as escalation resource for all complex support issues
• Work cases to resolution autonomously with little or no intervention
• Manage Tier 1 expectations with regard to resolution timeframe and status
• Take ownership and accountability for the case resolution process
• Good system view, capable of understanding the big and small pictures
• Apply advanced knowledge in creating and improving department processes
• Escalate issues according to established standard operating procedures
• Act as a liaison with QA teams and Product Team to evaluate and report bugs
• Participate in knowledge transfer exercises, help Tier 1 support increase their knowledge and increase their overall capability of handling problems without assistance
• Cooperate with efforts of QA teams and Product Team by providing feedback, as needed
• Write, edit and maintain knowledgebase entries
• Provide Weekly Reports based on outcome of all issues – closed and on-going
• Responsible for establishing and managing a small team
|
|
|
דרישות: |
Requirements
• 2+ years of experience of tier 2 technical support or QA team
• Basic knowledge of SQL scripts- must
• Strong written and verbal communication skills in English - including tact and diplomacy in dealing with sensitive customer issues, with exceptional follow-through ability and communication skills
• Basic knowledge of web debugging tools such as Firebug and applications such as Sniffers
• Strong service orientation
• Managerial experience- big advantage
• Excellent problem analysis and re-creation skills, including assisting others overcoming knowledge gaps in areas related to the product and operating systems, re-creating the environment needed to perform the test, helping in understanding the customer issue, and finding workarounds.
• Quick and independent learning capabilities
• Good interpersonal skills, well organized, team player and self-motivated
• B.Sc. of Computer Science– Major advantage
• Must be comfortable working in a dynamic and challenging environment where everyone works unconventional hours and “does it all”
• Ability to multi-task without compromising quality
• Ability to self-document and work in an orderly manner
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
Support Representative |
|
|
|
|
טל: |
052-5977493
|
איש קשר:
|
Shani
|
|
תיאור: |
ABOUT THE POSITION:
We are searching for a team player who will join our support team to assist users who experience trouble with playing the game.
Job Description:
• Efficient assistance to users who experience trouble with all aspects of the game via email in English
• Develop and maintain good customer relationships by preserving current users and by drawing new ones as well as converting non-paying users
• Monitor all communication channels and alert to unique occurrences in order to keep them from becoming major issues
• 5 shifts a week- including weekend shifts and night shifts, 9-hour shifts
|
|
|
דרישות: |
Requirements:
• Experience working in support of either technical or billing support - must
• High written communication skills in English
• Ability to work in a team and follow procedures
• Experience in the gaming world – advantage
• Self-motivated and very well organized
• Familiar with Social Media - Creative "out of the box" thinker
• Fast learner able to quickly pick up and remember procedures, and pay attention to details
• Able to multi-task and stay on top of several tasks at the same time, and take responsibility for them from beginning to end
• High level of comfort with PCs
• A strong familiarity with the Internet and its tools
PLEASE NOTE: THIS IS NOT AN IT POSITION. PEOPLE SEEKING IT POSITIONS NEED NOT APPLY.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|