נציג מכירות פרונטאלי סניף רמת השרון, קרית עקרון וחיפה – קבלת לקוחות לחנות, מכירה של ריהוט גן , מכיר ה אגרסיבית , מענה טלפוני בחנות
שכר ותנאים מעולים למתאימים: 7,500 ₪ +עמלות. שעות עבודה: שעות א'-ה' 10-19 , ו' 9-15, וימי שבת [מי שעובד בשבת- מקבל יום חופש באמצע שבוע]
"
דרישות:
ניסיון בתחום הריהוט – חובה !, בגרות מלאה, ניסיון במכירות פרונטאליות לפחות שנתיים – עד חמש שנים, אהבה לעולם המכירות, ניסיון קודם בריהוט (יתרון משמעותי) , רמת שירות גבוהה, אינטראקציה טובה עם לקוחות, אהבה לתחום המכירה !
למעוניינים יש לשלוח קורות חיים למייל :
neta3343@gmail.com
"עיקר התפקיד – לעסק ותיק להמרת כספים דרוש/ה עובד/ת למתן שירות פרונטאלי ללקוחות הדלפק, שירות ומכירה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
היקף משרה – משרה מלאה , שעות עבודה :
פעמיים בשבוע 8:30-13:00 ו-15:00-19:00. מפוצל.
פעמיים 12:00-19:00
שישי 8:00-13:30
שכר: 30 ₪ לשעה בזמן החפיפה ולאחר מכן השכר עולה ל-33 ₪.
"
דרישות:
אמינות גבוהה, יחסי אנוש טובים, אנגלית בסיסית, ניסיון קודם- יתרון, ידע בסיסי באופיס ואקסל.
למעוניינים יש לשלוח קורות חיים למייל :
neta3343@gmail.com
"עיקר התפקיד – עבודה לפי תוכנית עבודה מובנית, עבודה עם קבוצות ילדים בהתאם לשלבי ההתפתחות, היכרות אישית ובניית קשר ותוכנית עבודה לכל ילד, שותפות לפעילות המרכז הקהילתי, השתתפות בישיבות צוות, השתלמויות וכו'.
היקף המשרה – 45% משרה, שעות עבודה - 13:45-17:30 , 27 ₪ לשעה, בנוסף לשכר מקבלים 213 ש""ח החזרי נסיעות + תנאים סוציאליים עפ""י חוק קורות חיים נא לשלוח לneta3343@gmail.com
"
דרישות:
ניסיון בעבודה עם ילדים (חובה), יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, סובלנות וסבלנות
עיקר התפקיד – הדרכת ילדים במסגרת השלוחה בביה""ס, השתתפות בישיבות צוות השתלמויות וקבלת הדרכה אישית, היכרות וקשר עם הצוות החינוכי בביה""ס, תכנון ותיאום עבודה , חלוקת תפקידים בתוך הצוות החינוכי
היקף המשרה – 47% משרה, שעות עבודה - 13:00-17:00 , 60 ₪ לשעה .
- עבודה מול ילדים בכיתות א'-ג', משרה מתאימה גם לסטודנטים, בנוסף לשכר מקבלים 213 ש""ח החזרי נסיעות + תנאים סוציאליים עפ""י חוק
דרישות:
דרישות התפקיד – תעודת הוראה/ היתר הדרכה / תואר BED (חובה), ניסיון בהדרכת ילדים ונוער, ראש גודל, יחסי אנוש טובים, סבלנות וסובלנות, יוזמה ויצירתיות .
"העבודה הינה במשמרות:
למשרה של 156 שעות חודשיות: שישי- חובה, 2 משמרות ערב – חובה , 6 משמרות בשבוע, 6 שעות עבודה בכל משמרת
למשרה של 78 שעות חודשיות: 3-4 משמרות בשבוע, שישי- חובה, 6 שעות עבודה בכל משמרת, משמרות ערב- חובה
שכר: 28.5 ₪ לשעה+ עמלות (בהתאם לעלייה של שכר המינימום בדצמבר).
חיבור לעולם הספר וכן ניסיון במכירות מהווים יתרון משמעותי!
דרישות:
דרישות הגיוס הן לחנויות הבאות:
אסותא תל אביב (156 שעות חודשיות)
קניון רחובות (156 שעות חודשיות)
חנויות אזור שרון:
• הרצליה (78 שעות חודשיות)
• קניון שרונים (156 שעות חודשיות)
• משמר השרון (156 שעות חודשיות)
• סינמה סיטי גלילות (156 שעות חודשיות)
• מ.מסחרי שפיים (78 שעות חודשיות)
חנויות ירושלים:
• בית הכרם (156 שעות חודשיות)
• ממילא (156 שעות חודשיות)
• חנות ברחוב קינג ג'ורג (156 שעות חודשיות)
• סינמה סיטי ירושלים (78 שעות חודשיות)
• מדרחוב בן יהודה (78 שעות חודשיות)
קורות חיים יש לשלוח : neta3343@gmail.com"
עיקר התפקיד – פטרול בגזרת צפון של כביש 6, איתור תקלות ומענה ראשוני (סתימת בורות, פינוי מפגעים וכו')
שכר – 29 ₪ לשעה, 125% משמרות לילה, 150% משמרות סופ""ש
# יש לציין ציפיות שכר במייל
דרישות:
דרישות התפקיד – בגרות מלאה – חובה, יכולת עבודה פיזית- חובה, רישיון 15 טון – חובה, זמינות מידית, יכולת עבודה במשמרות (כולל שבתות וחגים), רמה אישית גבוהה, מגורים עד 30 דק' מקיסריה, יכולת הגעה עצמאית לנקודת ההתייצבות
למעוניינים יש לשלוח קורות חיים למייל neta3343@gmail.com
חברה מובילה בשרון למתקני משחק, דרושים עובדים בעלי רקע טכני וידיים טובות לתחזוקת מתקני משחק בגני ילדים וגנים שעשועים. החברה מתקינה תשתיות לגנים + עבודה מועדפת אפשרי. בעל רישיון נהיגה.
(אין צורך בניסיון קודם -הכשרה מתבצעת במקום)
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה חשמלאי/ת אחזקה לעבודה במשרה מלאה
התפקיד כולל ביצוע עבודות אחזקה וחשמל
הבנה במערכות אלקטרומכניות
אחריות כוללת לביצוע עבודות אחזקה באתר : תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר.
עבודות אחזקה כלליות תיקוני צבע .החלפת צילנדרים .תיקוני אינסטלציה בסיסיים .וכ"ו..
תפעול ובקרה על מערכות חשמליות, מיזוג, תאורה וכו’
עבודה עם מערכות בקרת מבנה
מתן מענה לקריאות קריאות חירום - על פי הצורך, 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים. שישי לסירוגין
דרישות
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
דרישות
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
חשמלאי מוסמך ומעלה- חובה
לפחות 3-4 שנות ניסיון כחשמלאי/ת אחזקה.
היכרות מעולה עם מערכות חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, מערכות אלקטרומכניות, מערכות בקרת מבנה.
זמינות 24/7 כולל מענה והגעה לשטח בחרום ובתקלה
יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, שירותיות, אמינות ובעל יושר אישי
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
שנות ניסיון:
4 שנים
לחברת בוטיק במרכז דרוש /ה מתאם /מת מנוסה , משרה ארוכת טווח
לחברת בוטיק מתפתחת בתחום שירות תיקון מוצרי חשמל
בראשון לציון דרוש/ה מתאם/ מת מנוסה
לתיאום קריאות בין לקוחות ולבין טכנאים,
ניסיון חובה !!!!!
אסרטיביות, ראש גדול, ידע בסיסי במחשב
העבודה בראשון לציון,
שעות העבודה 9:00 עד 17:00 , ובמידת הצורך נכונות להישאר גם לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון חובה !!!!!
אסרטיביות, ראש גדול, ידע בסיסי במחשב
העבודה בראשון לציון,
שכר התחלתי של 6 - 6.5 K
לפרטים נוספים :
נתן (אגף משאבי אנוש ) 0535311408
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ראשון לציון
תפקיד:
שנות ניסיון:
שנה
לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה נציג/ה Back Office למחלקת הגבייה
במסגרת התפקיד:
* עבודה אל מול מערכות שונות וטיוב נתונים.
* מעקב אחר טפסים וגבייה.
* משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00, בימים א’-ה'.
* העבודה באזור רמת גן.
* הפקה של דוחות / חשבוניות.
דרישות:
דרישות:
* יכולת חשיבה אנליטית.
* ניסיון מתחום הבנקאות – יתרון.
* ניסיון בתחום הבק אופיס - יתרון.
* Excel - רמה גבוהה – טבלאות ונוסחאות.
* יכולת עבודה עצמאית.
* נכונות לשעות נוספות.
למחלקת הגמל והפנסיה בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק-אופיס!
במסגרת התפקיד:
- תפעול פוליסות ביטוח, עבודה מחשובית אל מול המערכות הפנים ארגוניות.
- עבודה אדמיניסטרטיבית- טיוב נתונים, סריקות, תיוקים וכו'.
- עבודה במשרה חלקית, אפשרות ל3-4 פעמים בשבוע שעות 17:00-22:00.
- העבודה בתל אביב רמת החייל.
דרישות:
- שליטה טובה בתוכנות ה- office.
- ניסיון מעולם האדמיניסטרציה - יתרון
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לא נדרש
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה רכז/ת תפעול וניתוח דוחות!
* איסוף, הפקה וניתוח נתונים של פעילות חטיבה פרטית (לרבות משווקים חיצוניים).
* בניית דוחות והצגת נתונים עפ"י דרישה.
* איסוף נתונים וניתוחם לטובת שיפור ביצועי החטיבות השונות בחברה.
* מתן שרות ותמיכה במנהלי החטיבה בנושא ביצועי עובדים.
* העבודה הינה במשרה מלאה באזור יקום.
דרישות:
* שליטה טובה ביישומי Office, בדגש על אקסל – חובה.
* שליטה בתפעול מערכות CRM ו- BI – יתרון משמעותי.
* השכלה אקדמאית רלוונטית- יתרון משמעותי.
* ניסיון והכרות עם עולמות השרות ו/או מכר- יתרון.
לפרויקט הסברה והדרכה המקדם שמירה על איכות הסביבה דרושים/ות נציגים/ות הסברה לעבודת הסברה בבתי התושבים בנושא הפרדת הפסולת למחזור.
העבודה הינה בין התאריכים 2.7-28.7, בימים א'-ה', בין השעות 16:30-21:00, ימי ו' לסירוגין.
הפעילות הינה באזור מועצה אזורית משגב
* בקרת איכות זיווד קלפיות מול נהלי עבודה.
* בקרת איכות ערכות ממוחשבות
* משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, נכונות לשעות נוספות.
* עבודה בין התאריכים 10/3/17-29/5/17.
* העבודה ברובה תתקיים במרלו"ג בראש העין ובחלק מן הזמן בפ"ת אצל הלקוח.
דרישות:
ניסיון בתעשייה - יתרון
ניסיון לוגיסטי- יתרון משמעותי.
ניסיון בבקרת איכות-יתרון משמעותי .
עבודה מול נהלים
סדר וארגון- חובה
דייקנות ויכולת ירידה לפרטים הקטנים – חובה.
לפרטים נוספים: שלחו SMS הכולל שם+"לוגיסטי" למספר: 052-2313752
לשליחת קורות חיים: cv96@manpower.co.il