לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 151-165 מתוך 1000  הצג כותרות עם פרטים  עמוד 11 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
Senior Project Manager in Teva Management Consulting TMC 

  טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ - ישראל  אקדמאים, הנדסה תעשיה וניהול  המרכז והשפלה  19/5/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petach Tikva, Senior Project Manager in Teva Management Consulting TMC is required, Job description:
Manage & orchestrate major Continuous Improvement and other projects on various business fields
Lead projects in a global environment, requiring deep understanding of business orientation, define goals and deliverables, create and execute project work plans, milestones and timelines to meet changing needs and requirements
Develop project methodologies, determine project barriers as well as risk management, define communication plans and analyze project revenue and profitability
Leverage the Continuous Improvement / Management Consulting / Project Management community in Teva  
 
דרישות:
B.Sc. in Industrial Engineering or similar - Mandatory
M.B.A - an advantage
5 years of experience in similar positions
Pharmaceutical background - an advantage
Management consulting background - an advantage
Availability for business trips

Applications should be submitted through our website (Position no.6545):
https://jobs.teva.co.il/pos6545?referrerId 427  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 5 שנים 
 
Growth Markets Supply Chain Senior Project Leader 

  טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ - ישראל  אקדמאים, מנהלים / בכירים, שרשרת אספקה  המרכז והשפלה  12/5/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Growth Markets Supply Chain Senior Project Leader is required, Job description:
Support the Growth Markets' Heads of Supply Chain in Supply Chain Projects
Duplicate Supply Chain Best Practices at the Growth Markets: Localization, Serialization, etc
Work with TPO to support the Growth Markets
Support & Optimize Regional Sites' Supply Chain
Supply Chain Cost Savings - Allocations, COGS reduction, etc
Initiation, support and management of continues improvement activities / projects in markets
Support the Growth Markets in implementing and improving Supply Chain processes in alignment with GSCM's Policy
Support Regional Network Optimization activities in alignment with global initiatives
Support Supply Chain Due Diligence processes
Support markets to seize Growth Market Opportunities
Analyze Focus markets Supply Chain - Competitors, customers, benchmarks, etc. and prepare an action plan
Member of the Growth Market Supply Chain Management Team  
 
דרישות:
BSc. in Industrial Engineering or other relevant fields - Must
MBA - an advantage
10 years of experience in Project Management/Supply Chain/Operations in the Pharmaceutical industry
Proven experience in managing multiple, cross-functional, global projects
Experience in a Metrix global environment- Must
Experience with project management tools such as MS Project - Must
Fluent English- Must
Ability to Travel - Must
Multi culture experience

Applications should be submitted through our website (Position no.6780):
https://jobs.teva.co.il/pos6780?referrerId 427  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: 10 שנים 
 
דרושים עובד/י מכירה טלפונית בראשון לציון 

  צוות רז- ייעוץ ארגוני הדרכה ויעוץ עסקי  אקדמאים, דיילות וקידום מכירות, טלמרקטינג, סטודנטים, עבודות כלליות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, מתאים לאימהות  המרכז והשפלה  30/4/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
לחברת שיווק בראשון לציו דרושים עבודי מכירה טלפונית למגזר הפרטי. העבודה בשעות 09:00- 15:00 במוקד קטןובאווירה נעימה. תשלום שכר בסיס 25 ש"ח שעה בתוספת עמלות. הדרכה בתשלום. תשלום נסיעות וסוציאליות מלאות  
 
דרישות:
כשר הבעה בע"פ מצויין תודעת שרות והבנה מכיתית.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: ראשון לציון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
דרוש/ה ראש צוות מכירות/יועצי למודים למכללה בראשון לציון 

  צוות רז- ייעוץ ארגוני הדרכה ויעוץ עסקי  אחר, אינטרנט, אקדמאים, טלמרקטינג, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות  השרון  30/4/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
לסניפי מכללה בכפר סבא וראשון לציון דרוש/ה ראש צוות. אחריות לצוות של 3 עובדים (יועצים ומתאמי פגישות) העוסקים במכירת קורסים כולל מכירה בעצמו. העבודה במשמרות (ערב ובקר לסרוגין) משרה מלאה. אחריות לעמידה ביעדים, הנעת הצוות, הדרכתו, קליטה וכד'
משרות נוספות באתרנו: www.raz7.co.il  
 
דרישות:
נדרשים: חובה יכולת וניסיון במכירות עדיפות לבעל/ת ניסיון בתחום הלימודים. ניסיון בניהול צוות מכירות (טלפוני או פרונטלי)או יועצי לימודים- יתרון. מועמדים ללא ניסיון מכירתי לא ייענו.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: כפר סבא   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
Category Specialist, TAPI R&D Sourcing 

  טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ - ישראל  אקדמאים, מדע ומחקר, מהנדסים  המרכז והשפלה  21/4/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Category Specialist, TAPI R&D Sourcing is required, Job description:
Centralize the knowledge of TAPI's R&D product's needs, IP status, projects' strategy and timelines
Interaction with board interfaces
Source suitable intermediates on time for the TAPI R&D and manage all communication with 3rd party suppliers
Ensure continuous evaluation and risk mitigation for the required intermediates for all projects
Availability and price negotiation with suppliers and CMOs. Issuing and follow up orders according to the R&D demands
Negotiate and set development and supply agreements with CMOs for TAPI Key raw materials and follow up until fully signed
Supporting the Contract developments activity
Initiate and ensure commercial and QA audit
 
 
דרישות:
Bachelor's degree in Chemistry /Biology /Chemical Engineering or Biotechnology - Must
Master Degree in Business Administration / Science - Advantage
Relevant experience in Medical Device/ Pharma/ Food industries- Advantage
Business oriented - must
Global experience - advantage
Fluent English- Must

Applications should be submitted through our website (Position no.6771):
https://jobs.teva.co.il/pos6771?referrerId 427  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון: פחות משנה 
 
6769 - Regulatory Affairs Product Strategy Coordinator - Growth Markets 

  טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ - ישראל  אקדמאים, מדע ומחקר, רגולציה  המרכז והשפלה  19/3/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Regulatory Affairs Product Strategy Coordinator - Growth Markets is required, Job description:
Collect and evaluate regulatory data required for files suitability & feasibility
Support RA WP manager with regulatory data required
Interact with RA departments around the globe and with outside interfaces as portfolio, R&D, supply chain and other operational units
Keep up to date with submission regulatory requirements for Growth markets
Maintain updated RA catalog  
 
דרישות:
A minimum of a Bachelor's degree in a scientific related field
A minimum of 3 years of experience in R&D or a regulated healthcare environment is required
Knowledge of foreign regulations and ICH is strongly preferred
Ability to multiple tasking - handle multiple assignments
Attention to details
The ability to work in a team-oriented environment,
Flexibility
Problem solving skills,
Excellent verbal and written communication skills
The ability to think strategically

Applications should be submitted through our website (Position no.6769):
https://jobs.teva.co.il/pos6769?referrerId 427  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
 
ניהול משרד ומכירות 

  דיגיטל ויז'ן  אחר, אקדמאים, טלמרקטינג, כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, עבודות כלליות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות  השרון  15/3/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
טל:   050-7222656 איש קשר:   אייל
תיאור:
לחברה מובילה בתחום האודיו והוידאו ואולפני טלויזיה
לחצי משרה דרוש/ה בחור/ה ,עם ידע וניסיון של שנה לפחות שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנח"ש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות
.  
 
דרישות:
ניהול שוטף של תיקי לקוחות.
מתן שירות ללקוחות
התמצאות רחבה במחשב
אנגלית -ברמה גבוהה
קיימת אפשרות להרחבת המשרה למלאה עם הטבות

ידע וניסיון של שנה לפחות בתחום שליטה מקצועית בתוכנות אופיס ידע בסיסי בהנ"חש וכספים אוריינטציה שיווקית תקשורתית,סדר, יכולת ארגון ודיוק
יכולת ניהול זמן.בעל/ת נוכחות ועצמאות

 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: רעננה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
מאתר/ת מקצועי/ת 

  ITURIM  אחר, אקדמאים, הפצה, חלוקה ושליחויות, מנהלה ומזכירות, מתנדבים, סטודנטים, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, שמירה ואבטחה, שרות לקוחות  כל הארץ  9/3/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   רוני
תיאור:
איתורי מען + הכוונה למבצע/ת מסירה משפטית.
אפשרות לביצוע מסירות אישיות.  
 
דרישות:
מאתר/ת מקצועי/ת ומנוסה.
נסיון בעבודת שטח - יתרון.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: בת-ים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
Country SOX Leader 

  טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ - ישראל  אקדמאים, כספים וחשבונאות, SOX  המרכז והשפלה  9/3/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
For Teva Pharmaceutical Industries which is based in Petah Tikva, Country SOX Leader is required, Job description:
Coordinate the efforts of providing assurance that TEVA entities in the country maintain systems of internal control that adequately measure and manage the risks which the company is facing, in order that the scoped- in locations comply with the Sarbanes Oxley regulatory requirements
Implement the required Sarbanes Oxley compliance package at the relevant Teva entities under supervision of the Global and the Regional Financial Compliance Leaders
Coordinate and lead Sarbanes Oxley readiness process in liaison with the various locations and departments in scope under the supervision of Director of Financial Compliance EMIA-APAC
Responsible in the location for trainings on SOX issues, setting of processes and controls supporting the SOX compliance, the preparation/existence of proper SOX documentation, performing Walkthroughs / tests according to TEVA SOX methodology, maintaining the SOX database on a continuous basis and liaise with all parties affected by SOX issues
 
 
דרישות:
Degree in finance, accounting or related field; CPA- A MUST
Shall be a qualified professional with at least 2 year's post qualified and preferably SOX Audit/consultancy experience
Background in audit/internal audit/testing is essential
Knowledge of SOX requirements, audit requirements, US GAAP
Excellent command of Russian and English, speaking, reading and writing
Excellent communication skills, people skills
Organization and prioritization skills
Negotiation and report writing skills

Applications should be submitted through our website (Position no.6685):
https://jobs.teva.co.il/pos6685?referrerId 427  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון: שנתיים 
 
דיילות 27 לשעה! 

  נעה  אחר, אקדמאים, דיילות וקידום מכירות, הפצה, חלוקה ושליחויות, סטודנטים, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שרות לקוחות  כל הארץ  2/3/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-8051016 איש קשר:   נעה
תיאור:
דרושים דיילים לסופרים, זמינות לפחות 3 פעמים בשבוע, עבודה באיזור המגורים, 27 לשעה+בונוסים ושוברי מתנה למתמידים! הדרכה ברמת גן 0548051016  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מורה פרטי 

  לקסר הוראה  אקדמאים, הוראה והדרכה, סטודנטים  המרכז והשפלה  17/2/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-3628879 איש קשר:   גיא לקסר
תיאור:
שיעורים פרטיים בבית הלקוח.
מקצועות: מתמטיקה ואנגלית עד 5 יחידות.  
 
דרישות:
מגורים בבקעת אונו
רכב צמוד
ניסיון מוכח בשיעורים פרטיים  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: גני תקווה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
 
Compliance Officer - קצין/ת ציות 

  FXCM ישראל בע"מ  אקדמאים, כלכלה ושוק ההון, עריכת דין ומשפט  המרכז והשפלה  8/2/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
** Please submit your CV in ENGLISH ONLY.Applications in Hebrew will not be reviewed.

אפ.אקס.סי.אם היא חברה מקוונת גלובלית, המספקת שירותי מסחר במטבע חוץ ושירותים ללקוחות קמעונאיים ומוסדיים בכל העולם.
קצין הציות אחראי על פיקוח על מחלקת ציות ובקרה.
אחריות מלאה על התעדכנות בשינויים רגולטורים ווידא שחברי הצוות מעודכנים בתחומי אחריותם.
אחריות על עדכון המנהלים הבכירים בהתפתחויות ושינויים ברגולציות שמשפיעים על החברה.
תחומי אחריות:
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות על מנת להעביר עסקים ופרוייקטים אינטגרליים כך שיתאימו לרגולציות החדשות.
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות בנוגע לרגולציה של פרויקטים ושירותים נוספים.
•סקירה מתמדת של נהלים רגולציות חדשים ומוצעים, הלוונטיים לחברה והתאמת פעילות החברה בהתאם.
•סקירה והפקה של נהלים ומדיניות בהתאם לצורך, תוך כדי שמירה על עדכון נהלי החברה בכל רגע נתון.
•ייעוץ, ניתוח והצעת פתרונות בנוגע לשאילתות במחלקות השונות
•סקירה של התקשורת עם הלקוחות והחומר השיווקי לפי הצורך
•סיוע במשימות של תוכנית הבקרה של החברה
•סיפוק הנחיות ליחידות העסקיות בנוגע לדרכי הפעולה והסטנדרטים הנכונים בכל הנוגע לרגולציה.
•מתן ייעוץ להנהלת החברה והעובדים בנוגע לייעול
•פיתוח והנחיית חברי הצוות
•פיתוח כלי מדדי ביצועים והערכות עובדים
•הכנת דוחות פורמליים ודיווחם להנהלה
•משימות נוספות, כפי הנדרש  
 
דרישות:
•אנגלית ועברית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה והתכתבות מקצועית)
•ניסיון של שנתיים עד ארבע שנים במחלקת ציות ורגולציה או מחלקות רלוונטיות
•תואר ראשון רלוונטי
•ידע וניסיון עם דרישות הרגולטור הישראלי
•בעל הנעה עצמית ויכולת לעבוד עם מחלקות נוספות ולבנות יחסי עבודה טובים.
•יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בסביבה משתנה
•יכולות מחקר גבוהות: יכולות אנליטיות ופתרון בעיות. תשומת לב לפרטים
•יכולות ארגון מצוינות
•ידע מצוין ברגולציות ודרישות הרגלוטור
•בעל הנעה עצמית ויכולת לבצע מספר מטלות בו זמנית
•בעל יכולת להחליט החלטות בצורה יעילה
•יכולת ניהול בסביבה דינאמית ומשתנה
•יכולת לפתח ולשמור על סביבה חיובית של חברי הצוות והלקוחות הפנימיים
•יכולת ניהול פרויקטים
•ניסיון של התמחות בשוק הפיננסי, מכירות פיננסיות – יתרון
התממשקות עם:
•מנהלי מחלקת ציות ובקרה
•מבקרים פנימיים וחיצוניים
•גופים רגולטורים
•מחלקות שיווק, מכירות ומסחר
•מחלקת השקת מוצר וחידות עסקיות נוספות
•מנהלים בכירים בחברה

Please submit your CV in English only.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
לאזור אשדוד דרושים מנחי משפחות בעלי מוטיבציה ואמונה ביכולת לחולל שינוי בחיי משפחות ופרטים החיים בעוני 

  ארגון כתף לכתף  אקדמאים, שפות ותרגום, הנחייה  המרכז והשפלה  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   ימית
תיאור:

הגדרת התפקיד:
ליווי ישיר של כ-20 משפחות עולות, לפי מודל הוליסטי שפותח ע"י הארגון,
שיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים להשגת יעדי המשפחה כפי שנקבעו בתכנית העבודה
השתתפות בהכשרות, הדרכות ובישיבות כנדרש במסגרת התפקיד
 
 
דרישות:
דרישות התפקיד:
דוברי השפה הצרפתית
השכלה אקדמית בתחום מדעי החברה/עבודה סוציאלית/ מדעי ההתנהגות
יכולת מוכחת ליצירת קשר בינאישי ברמה גבוהה
יכולת טובה לעבודה בצוות לצד יכולת להתנהלות עצמאית וניהול זמן ברמה גבוהה
זמינות ונכונות לעבודה גם בשעות הערב (עד פעמיים בשבוע)
יכולת מוכחת להתמודדות עם שינויים ולהוביל לשינוי
ניסיון בעבודה טיפולית-אימונית
ידע בניהול תקציב משפחה- יתרון
שליטה גבוהה ביישומי מחשב והתמצאות בתכנת האקסל (חובה)
יכולת אדמיניסטרטיבית טובה
יכולת ניידות- בעלי רכב פרטי
מגורים בקרבת מקום

* כניסה לעבודה בפברואר
* תחילת עבודה בחצי משרה, ועולים בהדרגה למשרה מלאה אחרי כחודש וחצי.
* במיזם משותף של משרד הקליטה לתקופה של שנה - ייתכן ויורחב בהמשך.

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: אשדוד   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מנהל/ת מעבדת שירות -vr-111 

  Info Center  אחר, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, מהנדסים, פיתוח עסקי, ציוד רפואי  כל הארץ  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה המובילה בתחומה בחיפה
דרוש/ה
מנהל/ת מעבדת שירות – משרה 1637
תיאור : ניהול צוות של כימאים ולבורנטים, אחריות על בדיקות ופתרונות טכנולוגיים, שירות וליווי מקצועי למחלקות הייצור והשיווק, ניהול תקציב המעבדה, היכרות ולמידה של מוצרים חדשים (מחקר ופיתוח( הכרות עם נושא הפטרוכימיה (דלקים, שמנים, פלסטיקה וכו') תקנות ותקנים ועוד. דרישות: מהנדס כימיה (תואר שני או דוקטורט) – חובה, הסמכה למנהל מעבדה – חובה, ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול מעבדת שירות (לא מעבדת מחקר) – חובה, היכרות עם עולם התעשייה הפטרוכימית - יתרון משמעותי, שליטה בתוכנות office – חובה, היכרות עם SAP – יתרון.
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מנהל/ת פעילות בתחום החשמל - רילוקיישן לניגריה 

  פאוורקום בע"מ  אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, מהנדסים, מנהלים / בכירים, עבודה בחו"ל, פיתוח עסקי, רילוקיישן  חו"ל  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה בינלאומית המבצעת פרוייקטים בתחום מערכות חשמל ואנרגיה דרוש/ה מנהל פעילות.
במסגרת התפקיד: אחריות על הקמה וניהול כלל פעילות החברה, תפעול ולוגיסטיקה, שיווק ומכירות.
 
 
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול פעילות/ הקמת משרד בחו"ל. הכרות עם אפריקה- חובה!
ניסיון בניהול פרוייקטים בתחומי חשמל/אלקטרוניקה-יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה, שפות נוספות-יתרון
רקע טכני/הנדסי בתחום החשמל/אלקטרוניקה. רצויה השכלה הנדסית בתחום.
יכולת ניהול, יכולות שיווק ומכירה, יחסי אנוש טובים, עצמאות בעבודה.
נכונות לרילוקיישן בתנאי רווקות (חזרה לארץ אחת לחודשיים).
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: מנהל בכיר  שנות ניסיון: 7 שנים 
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג כותרות עם פרטים עמוד 11 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il