לחברת ייעוץ משכנתאות דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות
התפקיד כולל: עבודה מול לקוחות החברה ומול גופים רלוונטיים ( בנקים ורשויות ) .
ליווי לקוחות החברה בתהליך לקיחת המשכנתא .
דרישות:
דרישות:
מסודר /ת, מדויק /ת וקפדן /ית.
בעל /ת יחסי אנוש מעולים , עקומת למידה
הכשרה על חשבון החברה .
ניסיון בתחום - יתרון !
אופק ניהולי למתאימים .
למפעל גדול בישוב בקרבת יקנעם דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה -
התפקיד בצוות / מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה). ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנהלת חשבונות במפעל תעשייתי (יתרון). ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה). ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול). שליטה באנגלית (חובה). שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה). חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה). מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה). רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
למפעל גדול ביישוב בקרבת יוקנעם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה
התפקיד בצוות מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. שכר: 7000-7500 ₪ ברוטו (בהתאם לכישורים ולניסיון). דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה), ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנ"ח במפעל תעשייתי (יתרון), ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה), ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול), שליטה באנגלית (חובה), שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה), חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה), מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה), רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
לחברה פיננסית יחודית ומובילה במוקד קטן ואינטימי בפ"ת
דרוש/ה רפרנט אשראי לטיפול ואישור בבקשות
הלוואה ואשראי.
העבדוה היא במשרה מלאה עם נכונות לשעות
נוספות במידת הצורך.
דרישות:
דרישות:
תואר ראשון חובה !
אין צורך בניסיון בתחום
יכולת עבודה בריבוי משימות,
העבודה הינה אינטנסיבית אך מתגמלת
עדיפות לפקידי בנק מתחילים עם תואר ראשון או
ניסיון ממוקדי שירות
תחילת עבודה מיידית-חניכה אישית
תנאים מעולים.
לחברה בתחום אחזקת מבנים דרושה פקידת הנה"ח ומנהלת משרד בעלת ניסיון.
שעות העבודה - ימי א-ה 09:00-13:00
המשרה כוללת עבודה מול לקוחות החברה והספקים, טיפול בפניות וביצוע מעקב עד לסגירת הפניה, גביה, הפקדות ומעקב בנקים. בנוסף ניהול שוטף של המשרד ועבודה מול רו"ח של החברה.
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה
אקסל ברמה גבוהה וידע במערכות גוגל
תעודת הנה"ח או ניסיון של מעל 3 שנים כפקידת הנה"ח.
יחסי אנוש מעולים.
אנו עורכים קבוצות מיקוד בהן תוזמן/י למפגש פנים מול פנים בן כשעתיים לדיון מעמיק בנושא מסויים. השתתפות בקבוצות מיקוד מזכה בתגמול נאה בתווי שי ברשתות המובילות ביותר. הקבוצות מתקיימות במגדלי התאומים (בורסה) ברמת גן, אצל חברת TNS טלסקר.
אם ברצונך להשתתף בקבוצות מיקוד אלו, מלא/י את הטופס ושלח/י אותו אלינו וניצור עימך קשר בזמן הקרוב.
*** Reporting to- VP sales+ CRO ***
An online Big Data company
Is recruiting 2 sales mng, to be a part of the sales department team
Salary base + commission
Location : Tel aviv , Azrieli near the train
דרישות:
3-5 years of exp as a sale manager in a small company– Must
Online background / experience - Must.
Exp with international sales – Must
Proven over achievement record - Must
Knowledge with BI and analytics systems – Advantage
Proficiency with Microsoft office, salesforce
Exp in research using web and technology applications
Excellent presentation skills- Must
Phone & email communication skills- Must
Must native English, other languages advantage
למרכז הדרכה מוביל בתחום המחשבים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחצי משרה.
דרישות:
בעל/ת נסיון מוכח בהנה"ח בישראל - 5 שנים לפחות,
ידיעת רוסית - יתרון, היכרות עם תוכנת integral - יתרון. מגורים בגוש דן.
יחסי אנוש טובים, תפיסה מהירה, יכולת עבודה תחת לחץ.
לפרויקטים אסטרטגיים מאתגרים דרושים יועצים מובילים בתחום אסטרטגיה עסקית
בוגרי חברות ייעוץ מובילות
ניסיון של מס' שנים בליווי חברות מהמובילות במשק במגוון תחומים – חובה
ניסיון בחברת ייעוץ אסטרטגי - חובה
קורות חיים נא להעביר למייל זה :
Strategic.consulting2009@gmail.com
דרישות:
ניסיון מחברת ייעוץ בינלאומית – יתרון
ניסיון בהובלת פרויקטים כיועץ מרכזי בצוות/ראש צוות – יתרון
לעיבוד וניתוח נתוני נוכחות
והכנת שכר
עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים
דרישות:
ניסיון קודם כחשב/ת שכר לרבות נוכחות עובדים בארגונים גדולים
(מעל 300 עובדים) שעתיים / חודשיים
ידע נרחב בדיני עבודה /הכרת דיני ביטוח לאומי ומיסוי – חובה .
3 שנות ניסיון לפחות
ניסיון עם תוכנת שכר הרגל- יתרון משמעותי
שליטה באופיס – חובה .
תוכנת נוכחות – הר גל – לא חובה .
ידע בשפה האנגלית – רמה סבירה