לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 76-90 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 6 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
מזכירה 

  מירב הכושר בע"מ  מנהלה ומזכירות  השרון  9/1/2019 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
מזכירה לחצי משרה/משרה
עבודה בסיסבת כיפית ודינמית  
 
דרישות:
ראש גדול
יכולת חשיבה מחוץ לקופסה
סדר וארגון
ידע בכל תוכנות אופיס כולל POWER POINT חובה!!!
נסיון בשיווק ומכירות יתרון
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
דרושים סטודנטים לתחום קליטה והשמת תלמידים לפנימיות במשרד החינוך 

  משרד החינוך  מנהלה ומזכירות, סטודנטים  המרכז והשפלה  31/12/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.
 
 
דרישות:
סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט בעל יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע לרבות ימי שני בבוקר - חובה !

נתונים רצויים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה

היקף המשרה: 120 שעות חודשיות

ניתן לשלוח קו"ח למייל: Mayash@mchp.gov.il  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: פחות משנה 
 
חשב /ת שכר 

  קינן שפי  אקדמאים, כספים וחשבונאות, מיחשוב, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש  כל הארץ  16/12/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה מובילה בתחומה בתל אביב דרוש /ה חשב /ת שכר.  
 
דרישות:
בעל /ת תעודת חשב שכר.
בעל /ת תעודת מנהל חשבונות סוג 3.
10 שנות ניסיון לפחות כחשב /ת שכר וכמנהל /ת חשבונות סוג 3 עצמאי /ת עד מאזן.
שליטה מלאה במיכפל.
שליטה מלאה ב- SAP BUSINESS ONE.
שליטה מלאה באקסל.
מועד אחרון לשליחת קורות חיים: 20/12/2018.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
מזכירת ערב / אפשרות לסטודנטית 

  שנהב  מנהלה ומזכירות, סטודנטים, עריכת דין ומשפט, מזכירת ערב / סטודנטית  כל הארץ  19/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-7967200
טל:   03-7967222 איש קשר:   עליזה
תיאור:
מזכירה לימים א עד ה בין השעות 15:00-19:30 או ל- 3 משמרות בשבוע לשעות 13:30-19:30 אפשרות לסטודנטית  
 
דרישות:
למשרד עו"ד בתל אביב מזכירה ניסיון של שנה לפחות
תיאום פגישות, ידע ב OUTLOOK - מענה טלפוני, הכנת קפה לפגישות, תיוקים, כריכות, עבודות מזכירות כלליות, עבודה עם מזכירה נוספת, למיידי - לשלוח קורות חיים למייל - aliza@skrlaw.co.il  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
מזכיר/ה למשרד רו"ח בת"א למלאה 

  קנובל בלצר ושות' רו"ח  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  12/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
טל:   - איש קשר:   אביה
תיאור:
למשרד רו"ח בת"א דרוש/ה מזכיר/ה החלפה לחופשת לידה עם אופציה, אפשרי ניסיון צבאי, למשרה מלאה.  
 
דרישות:
שליטה טובה באופיס, בפרט ב- outlook וב- word.
למשרה מלאה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
עוזר/ת אישי/ת בקליניקה פסיכולוגית 

  מכון תכנון וייעוץ קריירה- אורלי צדוק  אקדמאים, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, סטודנטים, עבודות כלליות, שרות לקוחות  השרון  4/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-7706330 איש קשר:   אורלי
תיאור:
ניהול יומן וסדר יום
קביעת פגישות עם גורמים שונים
מעקב אחר משימות ותשלומים
העברת מבחנים ואבחונים מקצועיים
כתיבת דו"חות מקצועיים
כתיבת תכנית בפייסבוק  
 
דרישות:
יחסי אנוש טובים
יכולת גמישות
סדר וארגון
יכולות כתיבה והגהה
עבודה עצמאית
יכולת למשמעת עצמית

 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: הוד-השרון   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
 
לחברה מובילה בתחום מערכות תקשורת חכמות בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת משרד. 

  securitech  מנהלה ומזכירות  השרון  29/10/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
מתן מענה ללקוחות וספקים, מתן מענה לבעלי העסק, תיוקים, גביה, מענה לטלפונים, ושאר עבודות משרדיות
הערה: מדובר בעבודה עצמאית כאשר מרבית היום נמצאים לבד במשרד
שעות עבודה: 08:30 - 15:30

 
 
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית, ידע בסיסי בהנהלת חשבונות (ידע בפריוריטי - יתרון) , ניסיון בתוכנות OFFICE , דיוק בהקלדת נתונים , יכולת ניהול זמן גבוהה, יוזמה והגדלת ראש, גישה שירותית
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: כפר סבא   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מזכיר/ה, מנהל/ת משרד עורכי דין, מתמחה 

  בלטנר, אברהמי ושות'- משרד עו"ד ונוטריון  מנהלה ומזכירות, עריכת דין ומשפט  המרכז והשפלה  11/10/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-6527173
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד עורכי דין בתל אביב. סביבת עבודה נעימה וגמישה. אפשרות למשרה מלאה/חלקית. מתאים גם לסטודנטים/יות למשפטים המבקשים אופק ואפשרות להתמחות במשרד.  
 
דרישות:
אחריות.
יכול לעבוד בסביבת עבודה ממוחשבת ומקוונת.
כושר ביטוי בכתב ובעל פה.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה. 

  אנגלו סכסון הרצליה פיתוח  אחר, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, אדמיניסטרציה  השרון  26/9/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  09-9557115
טל:   09-9562256 איש קשר:   יפעת
תיאור:
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושיווקית לפעילות החברה, פרסום נכסים באתרים ובעיתונות.
מייל למשלוח קו"ח: info@ashp.co.il

 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: הרצליה   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מזכירה במשרד עו"ד 

  משרד עו"ד כהן משה  מנהלה ומזכירות  הצפון  25/9/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  04-6588420
טל:   - איש קשר:   רעות
תיאור:
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".  
 
דרישות:
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: בית שאן   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
סטודנט/ית למשרד רו"ח, פעמיים בשבוע, לתיוק 

  קנובל בלצר ושות' רו"ח  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  17/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
למשרד רו"ח בת"א סטודנטית ל- 5 שעות, פעמיים בשבוע, לתיוק.
 
 
דרישות:
זמינות פעמיים בשבוע, 5 שעות.
גמישות בשעות.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
 
פקיד הזמנות 

  נענע ריח הטבע בע"מ  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  10/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4456078
טל:   052-8522495 איש קשר:   יעל
תיאור:
לשוק סיטונאי בגבעת שאול בירושלים דרוש פקיד הזמנות.
שוק עבודה:ראשון-חמישי מ3 בבוקר עד 12 בצהריים.
שישי- מ3 בבוקר עד 9 בבוקר.
 
 
דרישות:
ידע בסיסי במחשב.
קליטה מהירה.
ידע במייל.
הגעה עצמית.
מיידי  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מזכירה 

  הנוער העובד והלומד  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  8/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5125800
טל:   03-5125119 איש קשר:   ענת
תיאור:
לארגון ציבורי בתחום החינוך בדרום תל-אביב, דרוש/ה מזכיר/ה עם הרבה ניסיון למחלקת הרכב .
העבודה כוללת: מענה לטלפונים, ניהול תיקי נהגים ותיקי כלי רכב שכורים ובבעלות, קשר מול המוסכים, עזרה בשינוע רכבים, ניהול יומן,
מענה לעובדי /מנהלי החברה, סיוע בניהול תקציב, ועוד.
משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 07:50 -16:20
שכר 6200 ₪ + תנאים סוציאליים.
תחילת עבודה מיידית, לטווח ארוך.
 
 
דרישות:
ידע וניסיון בניהול משרד
רישיון נהיגה - חובה.
ידע בתוכנת אקסל - חובה.
הנהלת חשבונות – יתרון.
אחריות, יחסי אנוש טובים מאד.
רציני/ת.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
דרוש/ה מזכיר/ה 

  חברה פרטית  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  7/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברה פרטית בירושלים עם ניסיון בהנהלת חשבונות וידע בתוכנות office - חובה.

היקף המשרה:
ימים א - ה
שעות 8:00 - 17:00

משרה לטווח ארוך  
 
דרישות:
אחריות, חריצות, ראש גדול, קליטה מהירה.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
לחברה המתמחה בגיל השלישי דרוש /ה רכז /ת כח אדם לירושלים! 

  חברה מובילה  הוראה והדרכה, טיפול וסיעוד, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, רכז/ת אדמינסטרציה ותפעול  ירושלים והסביבה  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
התפקיד הנו מאתגר ודינאמי הכולל עבודה מול אוכלוסיית המטפלים, משפחות וגורמים שונים בקהילה.
ליווי ותפעול עובדים, פיתוח מערך לקוחות, טיפול בשכר ואדמיניסטרציה.
עבודה בארגון יציב עם ליווי והכשרה.
התנהלות מול קהל דובר רוסית.  
 
דרישות:
* יכולת התנהלות בשפה הרוסית - יתרון.
* ניסיון אדמיניסטרטיבי.
* יחסי אנוש מצוינים.
* נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 6 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il