להוראת אנגלית בשיטה יחודית מתגמלת ביותר בחוגים הנערכים בבתי ספר בגני ילדים ובמתנסים ובמסגרת פרטית.
נדרשת ידיעת אנגלית ברמת שפת אם וקשר טוב עם ילדים.
אנא קראו על השיטה באתר.
מיועד לתושבי ת"א, יהוד, אור יהודה, פתח תקוה, שוהם ומודיעין.
העבודה מתאימה לסטודנטים או למחפשי עבודה חלקית ושכרה בצידה.
אנא שלחו קו"ח באנגלית.
דרישות:
ידיעת השפה האנגלית ברמת שפת אם.
English - mother tongue level
If you reside in TA, Modi'in ,Petach Tikva, Shoham, Yahood or OR Yehuda, then send your CV in English to telaviv@helendoron.com.
Visit www.helendoron.com to learn about the method
דרוש רכז/ת לתחום הפעילות ב- EBAY וזירות מסחר בינלאומיות.
דרישות:
1. הכרות מלאה באתר EBAY.
2. שליטה מלאה בשפה העברית (כתיבה ודיבור).
3. בעלי אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
4. בעלי יכולת בסיסית בעיצוב גרפי.
5. אפשרות עבודה מהבית או ממשרדי החברה.
בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
דרישות:
בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
דרושים דוברי שפות זרות, כגון: אמהרית, ספרדית, פורטוגזית, רומנית, גרמנית ...
דרוש\ה מועמד\ת איכותי\ת לתפקיד של הדרכות צוות עובדים\ ראש צוות, אפשרות להשתלב בתחום של משאבי אנוש וגיוס עובדים, בעלי יכולת תקשורתית גבוהה.
למתאימים\ות אפשרות למסלול קידום מהיר!
דרישות:
דרישות התפקיד:
עברית- ברמת שפת אם.
12 שנות לימוד-בגרות מלאה- יתרון.
ידע בסיסי בהפעלת מחשב.
שאפתנות ואמינות- חובה.
יחסי אנוש מעולים- חובה!
לרציניים בלבד!
שעות עבודה גמישות- מתאים לסטודנטים.
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !
דרישות:
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !
Online marketing for Italian player markets.
Development of marketing and player retention programs in an online environment. Maintaining personal contact with customers via phone, e-mail and online chat.
Increasing customer loyalty and customer value.
דרישות:
Experience in Customer Service or CRM.
Marketing oriented.
Mother tongue Italian.
Proficient in English.
Excellent communication skills.
Hard working; ability to work late hours.
Full time job; 9 hour shifts, 5 shifts a week. (Includes morning and noon shifts, one monthly late evening shift and one monthly weekend shift)
Applicant should have regular/public transport available.
Please send CV in English only.
Development of marketing and retention programs in an online environment.
Maintaining personal contact with customers via phone, e-mail and online chat.
Increasing customer loyalty and customer value.
דרישות:
-Experience in Customer Service, CRM or telemarketing.
-Marketing and sales oriented.
-Mother tongue in one of the languages specified above
-English- at good level a must
-Excellent communication skills.
-Full time job, flexible hours
-Applicant should have regular/public transport available.
-full time job-5 days a week-flexible hours
When applying for this position, please make sure to write in subject the language and availability (full\student).
An established internet company in Tel Aviv is looking for several positions to fill within its international customer relations department.
We're looking for quality people with or without professional experience, with one or more of the following languages at mother tongue level:
• GERMAN
• ITALIAN
• SWEDISH/DUTCH/ OTHER SCANDINAVIAN LANGUAGES
•
דרישות:
-Immediate availability- an advantage
-A valid work permit- a must
-English at good level- a must
We offer:
-A dynamic and young work environment
-Various entry positions
-Opportunities to advance
-Flexible work hours-either full time or student positions available
מזכירה לתחום מכירות – ניהול האדמיניסטרציה של תחום המכירות: עבודה עם מנהלי מכירות ולקוחות בארץ ובחו"ל, מעקב ורישום בדו"חות אקסל, ארגון כנסים וימי עיון וכד'.
לעבודה במשרה מלאה בימים א-ה במשרדינו בפארק אזורים, פ"ת.
דרישות:
•ניסיון אדמינסטריטיבי/מזכירותי - שנה לפחות.
•שליטה טובה בוורד, אקסל ברמה גבוהה, OUTLOOK.
•אנגלית מעולה - דיבור, קריאה וניסוח (עבודה מול חו"ל).
•חרוצה, בעלת ראש גדול, אסרטיבית אפשרי משוחררת טריה עם ניסיון אדמיניסטרטיבי מהצבא.שכר - 4500 - 5500 ₪ ברוטו.
דרישות:
ניסיון אדמינסטריטיבי/מזכירותי - שנה לפחות.
•שליטה טובה בוורד, אקסל ברמה גבוהה, OUTLOOK.
•אנגלית מעולה - דיבור, קריאה וניסוח (עבודה מול
מספר אנשים שאנו מחפשים לתפקיד: 2
אנו מחפשים סטודנטים למקצועות: מדעי המחשב/ הנדסאים/ מערכות מידע וכו'.
לעבודה טכנית/ מכירתית מאתגרת.
העבודה היא במשמרות ערב התגמול הכספי גבוה+ נסיעות+ עמלות.
להלן הדרישות:
• אנגלית שפת אם\ ברמת שפת אם- חובה
• רקע טכנולוגי
• ידע בשפת C- יתרון
• אוריינטציה ללקוחות ולמכירות
• ניסיון במכירות – יתרון
• 3 משמרות מינימום (גמיש)+ שישי אחת לחודש
• שעות העבודה החל מ-17:00 ועד 00:00
• לא טלמרקטינג
• תגמול כספי גבוה, אפשרות להשתלב בחברה בסיום הלימודים