הובלת תהליכי גיוס מהקצה אל הקצה למגוון משרות בדרגים שונים
אחרוית על פרסום משרות בערוצי גיוס שונים ופיתוח מקורות גיוס חדשים
סינון ומיון קורות חיים של מועמדים
ביצוע ראיונות (טלפוניים ופרונטאליים)
כתיבת חוות דעת (מקצועית ואישיותית)
ליווי המועמדים לאורך כל תהליך הגיוס עד לשלב החתימה על חוזה
ממשק ישיר אל מול מערכת הגיוס הפנים ארגונית
*הזדמנות מעולה להיקלט בארגון בינלאומי המקנה הכשרה וכלים מקצועיים בתחום הגיוס*
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אוריינטציה גבוהה לעולם הגיוס- חובה
יכולת עמידה במצבי לחץ- חובה
יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב- חובה
ניסיון קודם בתפקידי שירות ומכירה- יתרון משמעותי
נכונות לעבודה במשרה מלאה (8:00-17:00) ושעות נוספות בעת הצורך
לחברתנו דרוש/ה מנהל/ת סניף לירושלים לעבודה בתחום הגיל השלישי.
- נסיון בניהול יחידת רווח והפסד
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- פיתוח עסקי ושיווקי של הסניף
- יחסי אנוש מעולים.
דרישות:
- ניסיון ניהולי קודם-חובה
- רישיון נהיגה - חובה
- יכולת הנעת עובדים
- אוריינטציה עסקית ומיומנויות מכירה
- תואר/נסיון בתחומי הרווחה/עו"ס/ניהול מערכות בריאות/רפואה
- יכולת למידה מהירה
- זמינות למשרה מלאה
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ירושלים
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
3 שנים
לחברתנו דרושים רכזי/ות אדמינסטרציה ותפעול – עבודה מיידית
גיוסי מאסה ותפעול מערך עובדים במגוון פעילויות
ניהול הקשר עם מקורות גיוס שונים, פרסום משרות באתרי דרושים וברשתות החברתיות
סינון ומיון קו"ח, ביצוע ראיונות עומק טלפוניים
הזנה ועדכון נתונים במערכת
אחריות לביצוע הכנה לשכר
עבודה בסביבה ממוחשבת
העבודה באזור המרכז
** אנו מקנים הכשרה מלאה **
דרישות:
דרישות:
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
יכולת הסתגלות למצבים משתנים
תואר ראשון – יתרון
יחסי אנוש מעולים
זמינות למשרה מלאה+ נכונות לשעות נוספות וימיי שישי בהתאם לצורך
עבודה זמנית לחצי שנה עם אופציה לקבועה
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות אסטרטגיים של החברה
תמיכה באנשי מכירות שטח
מתן הצעות מחיר, טיפול בהזמנות
הגדלת הפעילות בתיק לקוח קיים
העבודה מול מגוון ממשקים כגון: רכש, כספים, הובלות, לוגיסטיקה
מעקב אחר מלאים בתוכנית פריורטי
דרישות:
ניסיון במכירות BO חברות תעשיתיות - חובה
יכולת מכירתית ויכולת הנעת ממשקים
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בתנאי לחץ
אנגלית ברמה טובה
ניידות חובה - (אין גישה למקום בתחבורה ציבורית)
היקף משרה :
א-ה 08:00-17:00 (יש גמישות בשעת תחילת העבודה)
מיקום המשרה : פארק תעשיות ראם (צמוד לבני עייש)
נא לציין ציפיות שכר
מהות התפקיד- לעסק ותיק של המרת כספים בבקעת אונו דרוש/ה עובד/ת למתן שירות פרונטאלי ללקוחות הדלפק, שירות ומכירה.
שכר -30 ש"ח לשעה בחודש הראשון , לאחר חפיפה והחל מהחודש השני השכר עולה ל 35 ש"ח לשעה!, לאחר חצי שנה אופציה לעלאה נוספת בשכר בהתאם להתקדמות העובד!
היקף משרה- מלאה, פעמיים בשבוע 08:30-13:00 ו15:00-19:00 (מפוצל). פעמיים 12:00-19:00, שישי-08:0013:30- חובה!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
המשרה ממוקמת בגני תקווה- מגורים במרכז-יתרון!
דרישות:
דרישות-אמינות גבוהה,יחסי אנוש טובים,אנגלית בסיסית, ניסיון קודם-יתרון. ידע בסיסי באופיס ואקסל.
לרשת קהילה ופנאי בחולון דרושים רכז/ת צהרוני גני ילדים.
מהות התפקיד- עבודה כחלק מצוות בגני ילדים, בניית סביבה חינוכית וביטחותית המתאימה לגיל הילדים. ליווי פיתוח והכשרה מקצועית לעבודות במסגרות,אדמניסטרציה,הנחייה והדרכה,בניית תוכנית עבודה והתנהלות תקציבית.
דרישות:
דרישות- תואר ראשון בתחום החינוך/ תעודת הוראה, חובה!
יכולת ניהול, הנחייה והדרכת צוות עובדים, כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ, יכולת אירגונית גבוהה, יחסי אנוש טובים וראייה מערכתית.
ניסיון בניהול צוות ובעבודה עם ילדים, יתרון.
משרה מלאה + פעמיים בשבוע אחה"צ.
שכר 7,500+ החזרי נסיעות + תנאים סוציאלים ע"פ החוק.
*המשרה מתייחסת לנשים וגברים כאחד
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
חולון
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לא נדרש
מנהל\ת מסחרי\ת לחנות בארה"ב- מתאים גם לאנשים עם מעט ניסיון- הכשרה על חשבון החברה
עיקר התפקיד – ניהול צוות של אנשים, אחריות על המכירות, שירות לקוחות, בקרת מלאי, יחסי ציבור, מעורבות קהילתית והיבטים שונים של שיווק החברה, הכשרת אנשי המכירות ותמיכה בהם, ניהול ואחריות על חזות החנויות, ניהול הפעילות היומיומית.
המשרה ממוקמת בצפון קרוליינה ואחרי שנה משתבצים למדינה אחרת בארה"ב, מתאים לאנשים עם מעט ניסיון במכירות/תפעול. הכשרה מלאה על חשבון החברה!
יש לציין ציפיות שכר בדולרים לשנה !
מועמדים מתאימים יהיו במסלול ניהול בכיר בחברה (עתודה ניהולית), המשרה כוללת רכב
דרישות:
דרישות התפקיד- אנגלית ברמת שפת אם (חובה), ניסיון בשירות לקוחות ובמכירות פרונטאלי (חובה), בעל/ת אזרחות אמריקאית/ גרין קארד (חובה!!), רצון להתקדם ולהצליח, אופי תפעולי ניהולי, אנרגיות גבוהות, נכונות ללמידה עצמית.
עיקר התפקיד – ניהול צוות של אנשים, אחריות על המכירות, שירות לקוחות, בקרת מלאי, יחסי ציבור, מעורבות קהילתית והיבטים שונים של שיווק החברה, הכשרת אנשי המכירות ותמיכה בהם, ניהול ואחריות על חזות החנויות, ניהול הפעילות היומיומית.
המשרה ממוקמת בצפון קרוליינה ואחרי שנה משתבצים למדינה אחרת בארה""ב,
יש לציין ציפיות שכר בדולרים לשנה !
מועמדים מתאימים יהיו במסלול ניהול בכיר בחברה (עתודה ניהולית), המשרה כוללת רכב
"
דרישות:
דרישות התפקיד- אנגלית ברמת שפת אם (חובה), ניסיון בשירות לקוחות ובמכירות פרונטאלי (חובה), בעל/ת אזרחות אמריקאית/ גרין קארד (חובה!!), רצון להתקדם ולהצליח, אופי תפעולי ניהולי, אנרגיות גבוהות, נכונות ללמידה עצמית.
למעוניינים יש לשלוח קורות חיים למייל :
neta3343@gmail.com
לרשת אופנה של בגדי גברים דרושים אנשי מכירות.
מדובר על 6 שעות ביום * 6 ימים בשבוע, שכר בסיס של 30 ש""ח לשעה [תלוי ניסיון] + עמלות על מכירות
מנהל חנות עובד 8 שעות ביום- חובה ניסיון רלוונטי.
באמצע שבוע: החנויות פתוחות משעה 09:30 ועד 22:00 בלילה, יש משמרות בוקר, אמצע וערב. בימי שישי: 09:00-15:00
בימי שבת: כרמיאל וחיפה החנות פתוחה בין השעות 11:00-23:00 ובשאר החנויות חצי שעה מצאת השבת עד 23:00
מיקום החנויות:
רחובות- מוכר, טבריה- מוכר + מנהל, בת ים- מוכר + מנהל, חיפה- מוכר
כפ""ס- מוכר, רמלה- מנהל, כרמיאל- מוכר+ מנהל
דרישות:
- חובה רקע במכירות.
מתאים למי שאוהב/ת אופנה ומחפש/ת עבודה גמישה.
למשרד עורכי דין בגבעת שאול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד
דרישות:
למשרד עורכי דין בגבעת שאול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד עם ידע בהנהלת חשבונות, לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך.
ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון
ידיעת השפה העברית ברמת שפת אם/שפת אם - חובה
ידיעת השפה האנגלית - יתרון
ידיעת השפה הצרפתית – יתרון
שליטה ביישומי מחשב, אינטרנט, אופיס - בעיקר וורד ואקסל - חובה
שליטה במנועי חיפוש משפטיים – יתרון
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ירושלים
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לחברת בוטיק במרכז דרוש /ה מתאם /מת מנוסה , משרה ארוכת טווח
לחברת בוטיק מתפתחת בתחום שירות תיקון מוצרי חשמל
בראשון לציון דרוש/ה מתאם/ מת מנוסה
לתיאום קריאות בין לקוחות ולבין טכנאים,
ניסיון חובה !!!!!
אסרטיביות, ראש גדול, ידע בסיסי במחשב
העבודה בראשון לציון,
שעות העבודה 9:00 עד 17:00 , ובמידת הצורך נכונות להישאר גם לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון חובה !!!!!
אסרטיביות, ראש גדול, ידע בסיסי במחשב
העבודה בראשון לציון,
שכר התחלתי של 6 - 6.5 K
לפרטים נוספים :
נתן (אגף משאבי אנוש ) 0535311408
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ראשון לציון
תפקיד:
שנות ניסיון:
שנה
דרוש/ה מזכיר/ה בעלת רקע במערכת הבריאות לניהול ועדות רפואיות
* ניהול דיונים בועדות רפואיות על פי החוקים והתקנות, זימונים, הכנת תיקים רפואיים, רישום פרוטוקולים ועוד.
* משרה מלאה, נכונות לעבודה במשמרות: 8:00-16:00 / 12:00-20:00, ימי שישי לסירוגין.
* העבודה באזור חיפה.
דרישות:
* תואר ראשון במנהל שירותי בריאות/סיעוד/תעודת מזכירות רפואית – חובה.
* תעודת בגרות מלאה – חובה.
* יכולת הקלדה מהירה ועיוורת – חובה.
* כושר ביטוי טוב.
* שירותיות ואדיבות.
לשליחת קורות חיים: cv325@manpower.co.il
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
חיפה
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לחברה מוכרת דרוש /ה מזכיר /ת אגף מחלקה משפטית ושיווק!
התפקיד כולל ניהול המשרד ועבודת אדמיניסטרציה.
בין היתר כולל גם תיאומי פגישות, ניהול יומנים, הפעלת ממשקים, עבודה מול לקוחות ובכירים, מתן שירות לעובדי המחלקה והכנת מצגות בPowerPoint
דרישות:
-ניסיון כשנה-שנתיים כמזכיר /ה בארגון - חובה!
-ניסיון כמזכיר /ה משפטי /ת - יתרון!
-שליטה בתוכנות Office - חובה!
-יכולת עבודה תחת לחץ במשרה מלאה.
-שכר- 6,500. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.